First World Problems- για νήπια

  1. Η κούνια πάει μέχρι ένα σημείο και μετά κατεβαίνει. Θέλεις να κάνει μία πλήρη περιστροφή. Με εσένα μέσα. Παιδική χαρά, σου λέει μετά.
  2. Ο κύκλος ζωής μιας μπαταρίας είναι απελπιστικά μικρός.
  3. Μάρτυς μου ο-χωρίς-μπαταρία-Μίκυ, μόλις μεγαλώσω θα γίνω εξπέρ στο άλλαγμα μπαταρίας.
  4. Ο κύκλος ζωής μιας πάνας είναι απελπιστικά μικρός.
  5. Μάρτυς μου η sudocrem, μόλις μεγαλώσω θα μου αφήνω την πάνα από το πρωί ως το βράδυ σερί.
  6. Θες να σου κάνουν φούσκα και με την καραμέλα.
  7. Δεν σβήνει η ξύστρα.
  8. Δεν ξύνει η γόμα.
  9. Θες να μένουν οι μαρκαδόροι ανοιχτοί χωρίς να ξεραίνονται.
  10. Δεν έχεις αποφασίσει σε ποιο κρεβάτι θα κοιμηθείς σήμερα.
  11. Δεν έχεις αποφασίσει αν θα κοιμηθείς σήμερα.
  12. Θες να φοράς τα παπούτσια σου με μόνο κριτήριο ποιο βρέθηκε μπροστά από κάθε πόδι.
  13. Δεν υπάρχουν δεξιά και αριστερά παπούτσια. Μόνο παπούτσια.
  14. Μπερδεύεις τα νούμερα με τα γράμματα. Το 3 με το ε. Το 1 με το ι. Μόνο εσύ το βλέπεις;
  15. Και τι είναι νούμερα; Και τι γράμματα; Πιστεύεις ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από τον παιδικό σταθμό.
  16. Σου την σπάνε τα ιντεράκτιβ παιδικά. Πιστεύεις ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από την Ντόρα.
  17. Δεν θες παγωτό χωνάκι, ούτε παγωτό κυπελάκι, θες μόνο παγωτό ξυλάκι.
  18. Από το παγωτό ξυλάκι τρως μόνο την επικάλυψη σοκολάτας. Και δεν λέγεται επικάλυψη σοκολάτας. Λέγεται «γύρω-γύρω».
  19. Λίγο από το «γύρω-γύρω» πέφτει στο χαλί (δεν σε νοιάζει), λίγο από το άσπρο στην μπλούζα σου (επίσης) και λίγο στα χέρια σου (εντάξει), ενώ όσο δεν σκούπισες με το μανίκι παραμένει στην εξωτερική γωνία των χειλιών σου- τρελαίνεσαι.
  20. Δεν έχεις όσα παιχνίδια θα ήθελες. Έχεις περισσότερα.
  21. Μάλλον μέχρι τα τρία σου δεν θα έχεις καταφέρει να αποκτήσεις ένα αληθινό αυτοκίνητο. Ή έστω τρένο. Νιώθεις αποτυχημένος.
  22. Αδυνατείς να καταλάβεις γιατί, για να αρχίσει η επιχείρηση ‘κόψιμο πάνας’, πρέπει να φύγουν τα χαλιά.
  23. Αδυνατείς να καταλάβεις οτιδήποτε έχει σχέση με το κόψιμο πάνας. Δεν σε αφορά.
  24. Αναπολείς τα χρόνια που αρκούσε ένα απλό ‘κακό!’ ή ‘ποτέ!’ για να σε προειδοποιήσουν για κάτι. Τώρα σου απομαγνητοφωνούν έκθεση ιδεών.
  25. Βλέπεις παλιά βίντεο με εσένα και την αδελφή σου και θες να μπεις μέσα. Πιάνεις την οθόνη. Σου εξηγούν ότι αυτό δεν γίνεται. Ναι, όπως δεν γινόταν να πάμε στο πάρκο, νύχτα. Και πήγαμε. Και όπως δεν γινόταν να γράψω στον τοίχο, μέρα. Και έγραψα.
  26. Γιατί κάθε φορά που μπαίνω στο σαλόνι και βλέπουνε Game of Thrones, το κάνουνε pause; Τι στο καλό, κεφάλια κόβουνε;

21 thoughts on “First World Problems- για νήπια

  1. Ο/Η KidsCloudgr (@KidsCloudgr) λέει:

    Έλα, καλέ, που κόβουν κεφάλια στο Game Of Thrones! (Γκουχ!Γκουχ!)
    Σιγά μην έχει και δράκους! Aπλά θέλουν να έχεις την απερισπαστη προσοχή τους! Ε;

  2. Ο/Η Poseginamana λέει:

    Μπέμπηηη, μου έλειψες! (Η μαμά σου ήταν καταπληκτική στις Γειτονιές, αλλά γιατί έφυγε στο τσάκα τσάκα και δεν την είδα; Κρίμα! Next year!)

  3. Ο/Η ΟΛΥΜΠΙΑ λέει:

    Επιτέλους μπέμπη!!!Ενα συνδρομο στέρησης το είχα!!!Γιατί άργησες??Εγω πάλι την μαμά σου την πρόλαβα.Χάρηκα πολύ πολύ που την γνώρισα αλλά βέβαια ήθελα να γνωρίσω ΕΣΕΝΑ!!!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Οχι που να το παινευτώ, αλλά είμαι πολύ αδιάφορος από κοντά.
      Πάντως, κάτι πήρε τ´ αυτί μου ότι θα ακολουθήσει εκπαίδευση γιογιό. Οπότε θα υπάρχουν απανωτά απντέιτ- κάθε αποτυχημένη απόπειρα θα καταγράφεται με λεπτομέρειες. Για όσους δεν σιχαίνονται, that is…

  4. Ο/Η Flora λέει:

    Είσαι κορυφαίος και έχεις απόλυτο δίκιο! Σε όλα! Τώρα ξέρω με βεβαιότητα ότι η μάνα σου θα με μισήσει…

  5. Ο/Η Dimitra λέει:

    Κόβουν κεφάλια στο Game of thrones???
    Λάθος σε πληροφόρησαν μπέμπη!!! Δεν κόβουν μόνο κεφάλια….φιλιούνται αγκαλιάζονται!!!
    Ζωγράφισες και τοίχο διαβάζω. Άντε και σε καναπέ τώρα για να αλλάξεις καμβά:)

  6. Ο/Η Allu Fun Marx λέει:

    Αυτά είναι προβλήματα!

  7. Ο/Η Chryssa λέει:

    bebis είσαι η έμπνευση μου, ο γιος που δεν θα ήθελα να έχω γιατί έχω ήδη ένα ίδιο σχεδιακι (ελπίζω ο άλλος να μην εξελιχθεί το ίδιο! )
    Έλα από τον μαχαλά μου κερνάω βραβειακι!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Πριν διαβάσω όλο το σχόλιο, είδα ότι είμαι ο γιος που δεν θα ήθελες να έχεις και το πήρα ως κοπλιμέντο. Μετά, είδα ότι έχεις ήδη παιδάκι(-α) και απλώς εύχομαι περαστικά – έχω όμως το γνώθι σ’ αυτόν, δεν μπορείτε να πείτε…
      Ευχαριστώ για το βραβείο!
      υγ. Μαχαλά, ωραίο ρήμα. Θα το λέω.

  8. Ο/Η Ειρήνη λέει:

    Λοιπόν μπέμπη 2 πράγματα έχω να σου πω..έστω και με μικρή καθυστέρηση…Η μαμά μου ενθουσιάστηκε που γνώρισε τη μαμά σου στις Ψηφιακές Γειτονιές και με έπρηξε με αυτό…μα τόσο σπουδαίο ήταν πια;
    2ον, έχω αφήσει ένα βραβείο για σένα στο blog της μαμάς μου. Πέρνα να το πάρεις.
    Σε φιλώ
    Αλεξάνδρα

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο- με είχαν κουράσει τόσο καιρό τα αυτοκόλλητα επιβράβευσης των γονιών μου που -μεταξύ μας- δεν λειτουργούν και πολύ. Πάλι τις ίδιες βλακείες κάνεις. Όσο για τη γνωριμία των μαμάδων μας, είμαι σίγουρη ότι μιλούσαν για τα πιο προσφιλή τους/μας θέματα: κόψιμο πιπίλας, διακεκομμένο ύπνο άντε και tantrum σκηνές… Αν τους λέγαμε τώρα ένα get a life! λες να προσβαλλόντουσαν;

  9. Ο/Η astroneraidoula λέει:

    Μεγαλώνεις και μαθαίνεις βλέπω…… Ατιμη κοινωνία, χωρίζεις τα παπούτσια σε δεξιά και αριστερά …… Φαντάζομαι πως όσο είσαι μικρούλης και χαριτωμένος, σου χαμογελάνε όλοι και σου κάνουν όλα τα χατήρια. Αυτό κρατάει για όσο καιρό φοράς πάνα. Μετά μεγαλώνεις και όλοι έχουν απαιτήσεις……

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Τα χατήρια μου τα κάνουν όλα. Αλλά δεν μου χαμογελάνε. Θα έλεγα μοιάζουν σαν να ψιθυρίζουν κάτι μέσα από τα σφιγμένα χείλη τους. Κάτι σαν ‘έχε χάρη που…’ και συμπληρώνουν, ανάλογα με την περίσταση…

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ