Η αδελφή μου κι εγώ

Νιώθω πολύ τυχερός που έχω την, κατά δύο χρόνια σχεδόν μεγαλύτερη, αδελφή μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτήν, για τους παρακάτω λόγους:

36

1. Καταρχάς, έχω ενδιαφέρουσα προσωπική ζωή. Της αδελφής μου. Πηγαίνω στα πάρτι των συμμαθητριών της, στις επιδείξεις του μπαλέτου της, στις παραστάσεις του σχολείου της. Ζω έντονα. Τη ζωή της άλλης.

2. Μετά, ζω μια ζωή με εκπλήξεις. Ήξερα ακριβώς από πριν σε ποιο σχολείο θα πάω (γιατί πηγαίναμε εκεί τα 2 τελευταία χρόνια καθημερινά την αδελφή μου), ποια θα είναι η τάξη μου, η δασκάλα μου και σε ποια κρεμάστρα θα κρεμάσω την τσάντα- της αδελφής μου (είχε και γαλάζιο, δεν είχε πάθει τίποτα, την κρατήσαμε). Τι, δεν είναι έκπληξη τι ρούχα θα φοράω κάθε μέρα;

3. Παίρνω όλα σχεδόν τα πράγματα από δεύτερο χέρι. Παιχνίδια, καρότσι, κάθισμα, γιογιό, μπιμπερό, κρεβάτι, δωμάτιο, κάλτσες. Συμβάλω έτσι στην οικονομία της οικογένειας για να μαζέψουν λεφτά να ξαναπάρουν κάτι για την αδελφή μου ώστε να το πάρω εγώ μετά από δεύτερο χέρι.

4. Έχω σαφώς λιγότερες φωτογραφίες και βίντεο. Έλα μωρέ τώρα, τι να τα κάνεις, πιάνουν χώρο και στον σκληρό- με βλέπω στη φωτό του βιβλιαρίου, με βλέπω και στον καθρέφτη, θα με δω και στη φωτογραφία της ταυτότητας.

5. Έχω καταρρίψει στην πράξη τον μύθο ότι υπάρχουν κοριτσίστικα και αγορίστικα παιχνίδια και παιδικά. Όταν είσαι απασχολημένος με χέλοου κίτι, μπίντος και τζελάρτι, φυσικά και πιστεύεις ότι μπεν τεν και κορμίτι είναι μάρκες δημητριακών. Και ότι το κινόα είναι ο νέος σούπερ ήρωας της Ντίσνεϊ.

6. Δεν μου ανήκαν –μέχρι φέτος που πήγα σχολείο, τουλάχιστον- ούτε οι αρρώστιες μου. Κόλλαγα τις ιώσεις της αδερφής μου, που έφερνε από τους συμμαθητές του σχολείου της. Α, και έχω –φυσικά- τη δική της παιδίατρο.

7. Μου ανήκει δικαιωματικά το κάθισμα στο καρότσι του σουπερμάρκετ, όμως. Να σταθούμε, εδώ.

8. Εννοείται ότι δεν θα άλλαζα την αδελφή μου με τίποτα. Θα την έβαζα όμως -διάολε- να γεννηθεί δυο χρόνια μετά από μένα..

Photo Via

10 thoughts on “Η αδελφή μου κι εγώ

  1. Ο/Η vanillaforbliss λέει:

    Φαίνεται αγαπημένε μου φίλε, φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια. Κατά μια έννοια ισχύει, κατά μια άλλη όμως είναι πλάνη! Γιατί αν τα «κορμίτι» είναι μάρκα δημητριακών, τα «γκορμίτι» είναι πράγματι … άθλιοι, κακομούτσουνοι ήρωες … δε χάνεις τίποτα, στο λέω!

  2. Ο/Η katinaki λέει:

    το τρία είναι τέλειο και ισχύει όσο τίποτα. Εγω που δεν είχα αδέρφια αλλά δυο χρόνια μεγαλύτερη πρώτη ξαδέρφη έχω φορέσει όοοοολα της τα ρουχα και τις αποκριάτικες στολές από δεύτερο χέρι.

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σαν να έχουμε καιρό να τα πούμε εμείς οι δυο!
    Με μένα γίνεται το αντίθετο, η αδελφή μου είναι 19 μήνες μικρότερη, αλλά πολύ «ξύπνια» για την ηλικία της γιατί με αντιγράφει σχεδόν σε όλα, επιμένει να κατουράει όρθια και να σου πω, τα καταφέρνει μια χαρά, μαθαίνει τα ποιήματα που μας βάζουν στο Γαλλικό σχολείο, στο πιτς φιτίλι… παίζει με όλα τ’ αγορίστικα μου (γκαράζ και δεινόσαυρους) ενώ εγώ απεχθάνομαι τις γυμνόστηθες και ξεμαλλιασμένες Μπάρπι της και τα κατσαρολικά… άρα φίλε μου, δεν υπάρχει περίπτωση να βρούμε ποτέ το δίκιο μας!
    Μη μου πεις όμως πως φοράς και ροζ κιλοτάκια γιατί θα με τρελάνεις
    ! 😉
    Σε φιλώ αγορίστικα ο φίλος σου Αλέξανδρος! 🙂

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ντάξει, έχεις κι εσύ τα θέματά σου, δεν λέω, αλλά τουλάχιστον εσένα σε αντιγράφουν.
      Και δεν θέλεις να μάθεις πώς είναι η ζωή ενός ανθρώπου που μόνο αντιγράφει.
      Παρόλαυτα σε συμπονώ…
      υγ. Μην το λες… Ξέρεις τι ωραία μαγειρεύονται οι δεινόσαυροι στα κατασαρολικά μέσα σ’ ένα γκαράζ με ιδιοκτήτριες Μπάρμπι; Ξεμαλλιασμένες;

  4. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Κατά βάθος αυτό το κείμενο με λύπησε…Με συγκίνησε! Παρόλο που γράφεις τόσο ανάλαφρα…σε ένιωσα!

  5. Ο/Η astroneraidoula λέει:

    Έχω καιρό να σε δω! Από την μια τεχνικές δυσκολίες (χαλασμένο pc), από την άλλη τα τεστ σε ιστορία, ορθογραφία και προπαίδεια (είναι πολλά τα τεστ λέμε, μην πας δημοτικό φίλε μου), χαθήκαμε ! Και μην ξεχνάς, τι καλύτερο από το να έχεις στο σπίτι μια αδερφή, ώστε όταν η μαμά ρωτήσει «ποιος έχυσε το γάλα;» «ποιος έφαγε όλη τη nutella;» «ποιος έγραψε στον τοίχο;» θα υψώσεις το δάχτυλο και θα βροντοφωνάξεις: «ΑΥΤΗ !!!»

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      1.Έκλεισα τα μάτια και με φαντάστηκα για λίγο να μαθαίνω προπαίδεια- ό,τι και να είναι αυτό. Τρόμαξα.
      2.Πάντως το θέμα δεν είναι να ενοχοποιείς απλώς την αδελφή σου. Το θέμα είναι να πιστέψεις πραγματικά ότι αυτή τα έκανε. Για να το περάσεις και στους άλλους.
      3.Στον τοίχο; Δοκίμασε πάτωμα. Ποτίζει.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

