Καθαρός, πια

Εκπαίδευση τουαλέτας: Απολογισμός- εντυπώσεις, τρεις εβδομάδες μετά. Ανοιχτή επιστολή στους γονείς μου.

  • Ναι, ήταν τόσο απλό.
  • Πλάκα κάνω. Απλώς ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.
  • Και το πλήρωμα της βαρεμάρας… Βαρέθηκα τη μίρλα σας. Ναι, και το λέω εγώ αυτό.
  • Τι καταλάβατε τώρα;
  • Πάντως τίποτα από όλα αυτά που λέγατε δεν ισχύει. Ούτε πιο μεγάλος νιώθω, ούτε πιο καθαρός, ούτε πιο γρήγορα γίνεται, ούτε πιο εύκολα.
  • Υπερτιμημένη έννοια και η στεγνότητα.
  • Νομίζω ότι αν είχατε ακολουθήσει την τακτική της γκρίνιας και του κηρύγματος από την πρώτη μέρα, το θέμα θα είχε λυθεί την επόμενη.
  • Ναι, ήθελα πίεση.
  • Είναι και τι ταιριάζει στον καθένα. Δώσε μου εμένα ελευθερία και περιθώρια επιλογής, και στα κάνω και στο πιάτο.
  • Εξαρτάται όμως την πίεση. Μιλάω για μία συγκεκριμένη δόση πίεσης που αν την υπερβείτε, μέχρι που τα κρατάω και κανένα μήνα, ενώ αν δεν την αγγίξετε, ξεχνιέμαι και τα κάνω παντού. Ξέρετε τώρα…
  • Επίσης, άλλες φορές ήθελα πίεση, άλλες απλώς υπενθύμιση κι άλλες να μην κάνετε την παραμικρή νύξη. Που να το ξέρατε; Να μυρίσετε τα δάχτυλά σας, τι με νοιάζει;
  • Όχι, θα κάτσουμε εδώ μέχρι να μου έρθουν.
  • Ποιος είπε ότι δεν πάμε με το i-pad στην τουαλέτα; Προτιμάτε να διαβάζω τις ετικέτες από τα απορρυπαντικά;
  • Χειριστικός εγώ; Αυτό καταλάβατε; Έπρεπε να σας έχω κανά χρόνο με τη σφουγγαρίστρα στο χέρι να δείτε τι θα πει χειριστική συμπεριφορά.
  • Παρ’ όλα αυτά, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να το κάνουμε τooooόσο θέμα.
  • Ως προς τα ατυχήματα, τώρα. Δηλαδή εσάς δεν σας έχει τύχει ποτέ να σας έρχονται, χωρίς να σας έρχονται;
  • Κάτι πρέπει να γίνει και με τη βραδινή πάνα. Μην μου τη βάζετε αφού κοιμηθώ για να μην τη δω, αφού την βλέπω το πρωί που ξυπνάω και την τραβάω. Λέτε να νομίζω ότι φύτρωσε; Φυσικά και είναι πάντα γεμάτη.
  • Και μια συμβουλή. Μία είναι η υπέρτατη αρετή: η υπομονή. Ναι, και το λέω εγώ αυτό.
  • Επίσης, παίρνω όρκο ότι τα αυτοκόλλητα επιβράβευσης είναι για εσάς -εγώ τα βαριέμαι θανάσιμα. Τύπου, τα κατάφερα κι αυτή τη φορά να μην ξανασκουπίσω τσίσα από το πάτωμα – αξίζω αυτοκόλλητο!
  • Αλήθεια τώρα, μετά από έναν μικρό απολογισμό, ποιος έκανε καψώνι σε ποιον, όλο αυτόν τον καιρό;
  • Όχι, πάντως, ότι η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, αλλά υπάρχει πάντα και η δυνατότητα- διαπραγματευτικό χαρτί του πισωγυρίσματος.
  • Ποιο είναι το επόμενο βήμα τώρα; Τα κόβουμε τελείως;
10 thoughts on “Καθαρός, πια

  1. Ο/Η Όλγα Χατζηχρίστου λέει:

    Α ρε μπέμπη μου, πως πήγαν έτσι να σε τουμπάρουν! Τους πήρες χαμπάρι εγκαίρως όμως! Σου βγάζω το καπέλο, είσαι ωραίος τυπάκος. Όπως και να έχει όμως, είναι καλύτερα χωρίς πάνες. Μπορεί να μην είσαι πιο μεγάλος τώρα αλλά σίγουρα θα είσαι πιο ανάλαφρος!
    φιλιά 🙂

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Καλύτερα, ξεκαλύτερα, τώρα είναι αργά πια… Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
      Μόνο να μην μου πούνε ότι θα με γράψουνε και σχολείο!

      • Ο/Η olga's everyday diary λέει:

        Εντάξει, το σχολείο αργεί λίγο ακόμη….αλλά μην είσαι αρνητικός σε καινούργια πράγματα. Που ξέρεις μπορεί και να σου αρέσει. Θα κάνεις και καινούργιους φίλους…..

  2. Ο/Η mommyinhappiness λέει:

    Ποιος είπε ότι δεν πάμε με το ipad στην τουαλέτα καλέ; Άσε τους γονείς σου να λένε, και αυτοί το κάνουν στα κρυφά….

  3. Ο/Η dear e-diary λέει:

    Mε το ipad δε πάμε ποτέ τουαλέτα γιατί είναι βαρύ. Προτίμησε το iphone που είναι πιο μικρό και μπορεί άνετα να πέσει καταλάθος μέσα στη λεκάνη….

  4. Ο/Η olga's everyday diary λέει:

    Reblogged this on Olga's Everyday Diary and commented:
    αχχχ, τι τραβάμε και εμείς οι μπέμπηδες!!! είναι δυνατόν να σε βάζουν με το ζόρι να κόψεις την πάνα? όχι πείτε μου! και τι κατάφεραν τώρα? εεεεε, τι?

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

