Χριστούγεννα: supersizeme

Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή που όλοι αποφασίζουν μαζικά να συζητούν πόσο μελωμένο πρέπει να είναι ένα μελομακάρονο για να έχει επιτυχία –αν και σε κάθε σπίτι υπάρχουν και αυτοί που το θέλουν τραγανό, σαν μπισκότο- και πως κουραμπιές χωρίς φρέσκο βούτυρο δεν είναι κουραμπιές. Στη συνέχεια, τρώγοντας μέχρι σκασμού και πάντα τινάζοντας την άχνη γιατί παχαίνει, μιλάνε για δίαιτες, και πως όχι μωρέ, τι χημικές και αηδίες, καλύτερα να τρως από όλα και από λίγο, κάτσε να περάσει πρώτα και του Αγιαννιού και βλέπουμε…

Σπάω το μυαλό μου να θυμηθώ ποιος γεννήθηκε τα Χριστούγεννα, αλλά το μόνο που βλέπω μπροστά μου είναι μέλι και ζάχαρη άχνη, ξεχνάω ποιος…

10 thoughts on “Χριστούγεννα: supersizeme

  1. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Σπάω το μυαλό μου να θυμηθώ ποιος γεννήθηκε τα Χριστούγεννα, αλλά το μόνο που βλέπω μπροστά μου είναι μέλι και ζάχαρη άχνη, ξεχνάω ποιος…

    Πάντως όχι ο Χριστός. Αυτός είναι άγνωστο πότε γεννήθηκε, αλλά αν δεχτούμε τις περιγραφές των Ευαγγελίων, ήταν Άνοιξη. Στις 25 Δεκεμβρίου γεννιέται ο Αήττητος Ήλιος. (Για την ακρίβεια γεννιέται ήδη στις 22, διότι τότε είναι που η μέρα αρχίζει να ξαναμεγαλώνει).

    Η γέννησή του Χριστού εορταζόταν (συμβατικά) στις 6 Ιανουαρίου. Επειδή όμως στις 25 Δεκεμβρίου εορταζόταν η Γέννηση του Αήττητου Ήλιου, που ήταν μια πολύ δημοφιλής γιορτή, με πολύ φαΐ, ποτό, γλέντι και ψώνια, οι χριστιανοί μετέθεσαν τα Χριστούγεννα στις 25 Δεκεμβρίου για να κλέψουν τη γιορτή και να την κάνουν δική τους.

    Και τα κατάφεραν.

    Ευτυχώς τις τελευταίες δεκαετίες το νόημα της παλιάς, προχριστιανικής γιορτής αρχίζει πλέον ν’ αποκαθίσταται, δηλαδή ο κόσμος ξανατρώει, ξαναπίνει, ξαναδιασκεδάζει και ξανακάνει ψώνια, ξεχνώντας ποιος (υποτίθεται ότι) γεννήθηκε τα Χριστούγεννα!

  2. «Μπέμπη μου, δε σου είπε η μαμά σου πώς δεν κάνει να τρως γλυκά; Παχαίνουν και χαλάνε τα δοντάκια. Για αυτό πάρε το μυαλουδάκι σου από τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες και συγκεντρώσου όταν σου μιλάει η μανούλα και σου διηγείται την όμορφη ιστορία των Χριστουγέννων…
    Εμένα η μαμά μου, μου την διαβάζει κάθε βράδυ και πλέον το έχω εμπεδώσει. Τα Χριστούγεννα γεννήθηκε ο Τιτούλης (=Χριστούλης) αλλά εγώ επιμένω να βλέπω μπροστά μου τον Αι Τσιτσίλη (=Άγιο Βασίλη) αφού αυτός μου έφερε και θα μου ξαναφέρει δωράκια πολλά 🙂
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις! Εγώ πάντως θα ξανατσιμπήσω δωράκι την Πρωτοχρονιά γιατί ήμουν καλό παιδάκι φέτος»

    Η μπέμπα Δάειρα

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Καταρχάς, να διευκρινίσω ότι σιχαίνομαι μελομακάρονα, κουραμπιέδες- για κάποιο λόγο μάλλον αυτό δεν έγινε σαφές. Είναι μεγαλίστικά γλυκά, δεν έχω και κανέναν φίλο να τους αρέσει, εδώ που τα λέμε, δεν έχω και κανένα φίλο γενικότερα (άσε, έχω μπλέξει με κορίτσια και μάλιστα μικρότερα και καλά- βασικά, είμαι απλώς αντικοινωνικός.)
      Όσο για τα δώρα, όσο κι αν τα λατρεύω, οφείλω πια να προσθέσω:
      Σπάω το μυαλό μου να θυμηθώ ποιος γεννήθηκε τα Χριστούγεννα, αλλά το μόνο που βλέπω μπροστά μου είναι μέλι και ζάχαρη άχνη, φιόγκους και χαρτιά περιτυλίγματος, ξεχνάω ποιος.
      Το μόνο σίγουρο, ευχές για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

  3. Ο/Η Make Klamar λέει:

    Φάε όσο πιο πολλά μελομακάρονα μπορείς, για να γίνεις μεγάλος, σαν τον Άη Βασίλη

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Για να είμαι ειλικρινής, σ´ αυτή τη φάση, role model μου είναι είναι περισσότερο η μπουλντόζα που την βλέπω παρκαρισμένη απέναντι παρά ο Αη Βασίλης- όσο κι αν μοιάζουν.

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μικρέ μου φίλε,
    Σου εύχομαι καλή δύναμη και υπομονή για το 2013, πρώτα απ’ όλα με την μαμά, την αδελφή και τον μπαμπά σου.
    Θα δεις πόσο γρήγορα θα μεγαλώσεις και θα θυμάσαι μόνο τις στιγμές που σου έκαναν όλα τα χατίρια και σίγουρα θα θυμάσαι και μερικά δώρα! 😉
    Χρόνια πολλά και ακόμα καλύτερα σου εύχομαι!
    Φιλάκι στα μαλλιά γιατί ξέρω, τι φριχτά που είναι τα σάλια!
    🙂 🙂 🙂

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ναι, αλλά αν αρχίσω από τα 2,5 μου να το ρίχνω στις υπομονές, στα 25 μου θα πρέπει να κλειστώ καλόγερος στο Άγιο Όρος…
      Προτείνω να κάνουν όλοι οι άλλοι γύρω μου υπομονή -που το χουν και στις ηλικίες τους- και να με αφήσουν εμένα στη -μη- ησυχία μου τους.
      Καλή χρονιά, με πολλή αγάπη!

  5. Ο/Η maria λέει:

    Μικρουλη μου χρονια πολλα. Τον Αη Βασιλη ομως τον θυμασαι ε;
    Τις ευχες μας για ολη την οικογενεια!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Το ολοκαίνουριο και ήδη χαλασμένο τρένο στο δωμάτιό μου αποδεικνύει ότι μια χαρά θυμηθήκαμε ο ένας τον άλλο!
      Φιλιά και καλές χρονιές από όλους!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

