Ψέμα στο ψέμα

Top ψέματα που λέμε στους γονείς μας

  • Θα τα μαζέψω. Κάποια στιγμή, στη διάρκεια της ζωής μου.
  • Δεν το έκανα εγώ. Και, τελοσπάντων, το ποιος το έκανε δεν θα φέρει το βάζο πίσω.
  • Δεν θα το ξανακάνω. Ξεχνάω εύκολα.
  • Δεν νυστάζω. Κι όμως, το πιστεύω ακράδαντα. Πάντα.
  • Μόνο 1 φορά. Μόνο ο Μακεδόνας το κράτησε.

Τοp ψέματα που μας λένε οι γονείς μας

  • Δεν θα πονέσει. Από τα ψέματα που στερούνται και της στοιχειώδους φαντασίας. Συνήθως πρόλογος επίσκεψης σε παιδίατρο για εμβόλιο. Πονάνε πάντα, το ίδιο, όλες οι φορές.
  • Θα πάμε αύριο. Δεν ξεχνάω και τόσο εύκολα…
  • Είναι νόστιμο. Να υποθέσω όπως το μπρόκολο, το ψάρι και το πονστάν;
  • Αν το ξανακάνεις, θα πας τιμωρία. Βαριέστε θανάσιμα να μας βάλετε τιμωρία, να μας εξηγείτε πριν και μετά και να ανέχεστε και το κλάμα κατά τη διάρκεια.
  • Δεν έχει άλλο μπισκότο. Τι στο καλό; Μεταξύ τους τρώγονται;
  • Δεν πειράζει. Ναι, κι από μέσα βράζετε.
9 thoughts on “Ψέμα στο ψέμα

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Σου εχω κι αλλο…
    «Τελειωσε η μπαταρια» (συνηθως για το tablet- μα καλα, τι μπαταριες ειναι αυτες που οταν εχουν εκεινοι στα χερια τους το tablet λειτουργουν και οταν το θελω εγω εχουν τελειωσει;;;;)

    Αλεξανδρα – 2 χρονων

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Μπαταρίες με mood swings.
      Πάντως για κάποιο παράξενο λόγο, αυτό το ψέμα τους πάντα πιάνει και μας κόβει τη γκρίνια μαχαίρι. Το αποδίδω στα ηλεκτρομαγνητικά πεδία των μπαταριών που όσο να ναι έχουν τον τρόπο τους…

  2. Χαχαχαχαχα!!! Καλημέρα! Φοβερές ατάκες. Και τόσο…μα τόσο αληθινές!!! Έχω και δικό μου πρόσφατο παράδειγμα.

    Η μικρή τρελαίνεται για μπισκοτάκι. Ο παιδίατρος όμως μου έχει πει να τα αποφεύγω, γιατί παχαίνουν, ή στην χειρότερη περίπτωση να τρώει max 2 τη φορά.

    Χθες λοιπόν με παίρνει από το χέρι, με πάει στον πάγκο της κουζίνας και δείχνει προς την ψωμοθήκη (που έχω τα μπισκότα) φωνάζοντας «μ! μ! μ!» (μτφρ. «εκεί είναι») – θέλοντας να μου πει να φάει μπισκότο (προφανώς, δεν τα φτάνει μόνη της).

    Της δίνω το κουτί με τα Μιράντα να διαλέξει (by the way, όλα ίδια είναι, παρόλα αυτά το σκέφτεται ποιο να πάρει) – παίρνει το 1ο – το τρώει – ευχαριστημένη. Ξαναρχίζει «μ! μ! μ!». Της δίνω πάλι το κουτί – παίρνει το 2ο – το τρώει – ευχαριστημένη. Ξαναρχίζει «μ! μ! μ!». Της λέω «δεν υπάρχει άλλο μπισκοτάκι, τελείωσε». Και με κοιτάζει όλο απορία σκεφτόμενη προφανώς κάτι αντίστοιχο με τον μπέμπη σου. Χαχαχα! Πολύ γέλασα με τον μπέμπη.

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      1.Ποτέ κανένα μπισκότο δεν είναι ίδιο με το άλλο, ιδίως αν είναι από το ίδιο πακέτο.
      2.Μιράντα ή πτι μπερ: θα μου πάρει χρόνια να καταλήξω.
      3.Δύο τη φορά: Πολύ large παιδίατρος. Θα μπορούσε να έλεγε μισό κάθε φορά…
      4.Το ότι κοιτάζει όλο απορία είναι καλό. Σε αντίστοιχη περίπτωση θα είχα κλάψει μέχρι να πάρω και το τρίτο μιράντα το οποίο και θα πέταγα στο πάτωμα από τα νεύρα μου- δεν είμαι και πολύ καλά τον τελευταίο καιρό…

  3. Ο/Η MAMA MARIA λέει:

    Οποιος λέει ψέμματα, πέφτει μες τα αίματα!
    Υ.Γ. Η κατσαρίδα είναι πολύ σιχαμένη!

  4. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Δεν θα πονέσει. Από τα ψέματα που στερούνται και της στοιχειώδους φαντασίας. Συνήθως πρόλογος επίσκεψης σε παιδίατρο για εμβόλιο. Πονάνε πάντα, το ίδιο, όλες οι φορές.

    Αναρωτιέμαι, δεν θα μπορούσε να γίνεται τοπική αναισθησία πριν την ένεση;

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

