Τσακωμός

Τόσο ενοχλητικό είναι, αλήθεια, που ζητάω μπανάνα μου την καθαρίζει και δεν τρώω καθόλου, μετά ζητάω μήλο μου το καθαρίζει και τρώω μόνο την πρώτη μπουκιά; Εντάξει, μπορεί και καλά να μην σέβομαι τον κόπο της και τον κόπο του φρούτου, αυτή αναρωτήθηκε όμως τι περνάω εγώ που αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στα φρούτα για να καταλήξω τελικά ότι δεν ήθελα φρούτο ούτως ή άλλως; Πείτε της ότι έχουν κι άλλοι άνθρωποι τα προβλήματά τους σε αυτό το σπίτι και πως παραφέρεται- γιατί εγώ ΔΕΝ της μιλάω.

16 thoughts on “Τσακωμός

  1. Ο/Η mariax λέει:

    Κατι μου θυμιζει αυτο.Μιση ωρα ζηταει αουτι(γιαουρτι )για να φαει 2 κουταλιες! Ειστε συμμορια!

  2. Ο/Η Μελίνα λέει:

    Εγω κάνω το άλλο ξεκιναω – το κομμάτι αχλάδι- και μετα φυσικά το πετάω στο πάτωμα. Το ίδιο κ με τα σταφύλια. Φτύνω στο πάτωμα τη φλουδα! Γιατί της φαίνεται περίεργο της δικής μου μαμάς;

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Μόνο μια ερώτηση γιατί κατα τ’ άλλα όλα φαίνονται πολύ φυσιολογικά. Πώς ξεχωρίζεις τη φλούδα του σταφυλιού από το εσωτερικό του;

  3. «Α…εγώ ότι ζητάω στη μαμά μου για μαμ, πάντα το τρώω. Φίλε μπέμπη, κάνε και εσύ το ίδιο. Μην ταλαιπωρείς τη μανούλα σου και τα φρουτάκια»

  4. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    Αφού νόμιζες πως το ήθελες, αλλά τελικά δεν το ήθελες και μετά δεν ήξερες τι ήθελες…… έτσι δεν είναι;;;;;

  5. Ο/Η Make Klamar λέει:

    έτσι έτσι… με φρούτα θα τη βγάλουμε πες της! Και θα πρέπει ότι λέμε να το παίρνουμε τοις μετρητοίς!

  6. Ο/Η Samaki λέει:

    Φίλε Γιάννη εγώ μόνο (ψω-) μάκι ζητάω κ φυσικά ποτέ δεν τρώω πάνω από δύο ψίχουλα…. Τίποτε άλλο δεν είναι νοστιμότερο από τα παιχνίδια μου, τις (καθαρές -ευτυχώς λέει η μαμά) κάλτσες κ τα βρεγμένα ρούχα!!!
    Κατά τα άλλα μόνο «βοήθεια» δε φωνάζω όταν είναι η ώρα του φαγητού. Μεγαλώνοντας ίσως το δοκιμάσω… Μια φίλη το κάνει συχνότατα κ έχουν γνωριστεί με τους αστυνόμους της γειτονιάς. Περνάνε κάθε τόσο από το σπίτι τους για καφέ μου είπε… Δεν κατάλαβε καλά γιατί, κάτι για τρομαγμένους γείτονες της είπαν….

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ομολογώ ότι τα βρεγμένα ρούχα δεν ήξερα πως τρώγονται. Νόμιζα πως κάνουν μόνο για να τα σέρνουμε στο σπίτι και να μαζεύουνε τη σκόνη από τις γωνίες- αυτό, προαιρετικά. Η ‘ώρα του φαγητού’ πρέπει να μετονομαστεί σε ‘λεπτό του φαγητού’. Και ο νοών, νοείτω…

  7. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    απορώ που βρίσκει το παράξενο…

  8. Ο/Η Ιωάννα λέει:

    Σου απένειμα το Versatile Blogger Award! Πέρνα από το blog μου να το «παραλάβεις»! Αν και είσαι μπέμπης, ίσως να καταφέρεις να απονείμεις κι εσύ το βραβείο σε μερικούς … μεγάλους.
    http://engamovios.wordpress.com/2012/10/24/versatile-blogger-award/

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Κ. Ιωάννα, ευχαριστώ πολύ. Νομίζω ότι το αξίζω αυτό το βραβείο. Κυρίως, γιατί πρώτα ζω και μετά γράφω. Ό,τι διαβάζετε σ’ αυτό το blog είναι δοκιμασμένο και καρατσεκαρισμένο πάνω στους γονείς μου, στα νεύρα των γονιών μου, στην αδελφή μου, στα μαλλιά της αδελφής μου, στο χαλί, τον καναπέ, το κάλυμμα του καναπέ, τους τοίχους και τα αυτιά των τοίχων. Καταλαβαίνετε…

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

