Party time

Την Κυριακή ή το Σάββατο είχαμε τα γενέθλιά μου. Αφού κατεβάσαμε όλες τις καρέκλες μας στον κήπο –που από μόνο του ήταν ένα πολύ ωραίο παιχνίδι- βάλαμε πάνω σε μία τούρτα το νούμερο 2 –γιατί μάλλον μας είχε τελειώσει το 1- το ανάψαμε και μετά το σβήσαμε. Αν είχα σκεφτεί εγώ να ανάψω και να σβήσω οτιδήποτε θα είχα πάει τουλάχιστον τιμωρία, αλλά αφού το σκέφτηκαν οι γονείς, όλα καλά.

Για να σβήσει το 2, έπρεπε πρώτα να τραγουδήσουν όλοι μαζί οι καλεσμένοι ένα παράξενο τραγούδι που είχε μέσα το όνομά μου –άρα με αφορούσε- αλλά και τις λέξεις άσπρα μαλλιά, γνώσης το φως και σοφός-άρα δεν με αφορούσε. Μετά, άρχισαν να φυσάνε την τούρτα για να κρυώσει.

Τότε, ξαφνικά, ένιωσαν όλοι την ανάγκη να χτυπήσουν παλαμάκια και έτσι έκαναν- ήταν πραγματικά αστείοι. Κατά τη διάρκεια όλων αυτών, οι μεγάλοι φορούσαν καπέλα-κώνους με λάστιχο που τους έκοβε τον λαιμό. Εννοείται πως δεν διανοήθηκα ούτε στιγμή να το φορέσω. Ήταν πολύ αστείοι.

Μετά ανοίξαμε τα δώρα μου και οι μεγάλοι τα έπαιξαν με πολλή χαρά όση ώρα εγώ πατούσα τα κουμπιά από τα κλειδιά των αυτοκινήτων τους. Εκτός από την αδελφή μου και τους μεγάλους, κανένα άλλο παιδάκι δεν ήταν στο πάρτι γιατί τα περισσότερα ήταν ή σε διακοπές ή στο κρεβάτι με ίωση ή είχαν κάτι καλύτερο να κάνουν.

Μετά, μας έβαλαν να τραγουδήσουμε παιδικά τραγούδια, να πούμε τραγουδιστά την αλφαβήτα, να μετρήσουμε μέχρι εκεί που ξέρει ο καθένας και τότε κατάλαβα πως γενέθλια είναι το Ελλάδα Έχεις Ταλέντο χωρίς τον Φερεντίνο.

Όλοι οι καλεσμένοι πέρασαν πολύ όμορφα στα γενέθλιά μου, φάγανε τούρτα κι άλλα φαγητά μέχρι σκασμού, βγάλανε άπειρες φωτογραφίες, τραγούδησαν και όταν νύχτωσε για τα καλά, έφυγαν παίρνοντας μαζί τους κι από ένα μπαλόνι. Παράλληλα, εγώ κοιμόμουνα σε μία καρέκλα.

Αυτά τα γενέθλια δεν θα τα ξεχάσουν ποτέ.

12 thoughts on “Party time

  1. Ο/Η melina λέει:

    χριστέ μου! γιατί κάθε φορά θεωρώ ότι αυτό είναι το καλύτερο post σου; σου υπόσχομαι ότι και άνευ γενεθλίων τέλη Αυγούστου θα το ξανακάνουμε το πάρτυ μαζί! Μελίνα

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Οπωσδήποτε όμως και με μεγάλους. Και με ίδιο χρώμα μπαλόνια για να μην μαλώνουν μετά ποιος θα πάρει το κόκκινο, το κίτρινο, κτλ…

  2. Ο/Η ainafets λέει:

    Και στα ογδόντα σου…τίποτα δεν θ’ αλλάξει, μόνο που μέχρι τότε θα έχεις μάθει και το «τραγουδάκι»!
    Χρόνια πολλά και ακόμα καλύτερα σου εύχομαι!!!

    Σε Αφιλώ! (Α= Αληθινό φιλί). :)))))))))))))))))

  3. Ο/Η Belz λέει:

    Να ζήσεις μπέμπη και χρόνια πολλά! Ο δικός μου θα κλείσει τα δύο τον Νοέμβρη!

  4. Ο/Η mariax λέει:

    Χρονια πολλα!!!Και γω θα γινω 2 σε 1,5 μηνα.Λες να τραβηξω τα ιδια;

  5. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    Χρόνια σου Πολλά και Καλά μπέμπη! Να είσαι γερός, τυχερός κι ευτυχισμένος σε όλη τη ζωή σου. Οσο για τα πάρτυ γενεθλίων, τα καλύτερα έρχονται όταν μένουν μόνοι οι μικροί και οι μεγάλοι ή μαζεύονται στην κουζίνα, ή φεύγουν από το σπίτι για να γυρίσουν μετά τα μεσάνυχτα!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ευχαριστώ πολύ… Δεν τους βλέπω να ξεκουμπίζονται για τα επόμενα τουλάχιστον χρόνια, οπότε κατάλαβα: από πιο πληκτικά σε πληκτικότερα γενέθλια θα το πάμε…

  6. Ο/Η samaki λέει:

    Γεια σου συνάδελφε…. εγώ είχα γενέθλια χτες…. Κάπως ανάλογα τα πέρασα κι εγώ – χωρίς κήπο, αλλά με καρέκλες από το ένα μπαλκόνι στο άλλο (το μεγάλο)….
    Καπέλα δεν είχαμε γιατί πέρυσι μόνο η μαμά φόρεσε κι έτσι φέτο είπε να γλυτώσει το έξοδο…
    Α, εμείς είχαμε κι ένα μωρό (της νονάς, τριών μηνών) που το τρόμαξε η γιαγιά μου μ’ένα «ααααααχ καρδούλα μου, κοριτσάκι βρε, κοριτσάκι» (που συνόδεψε μ’ένα βλέμμα όλο νόημα στο μπαμπά…) Από κείνη τη στιγμή το κοριτσάκι έκλαψε όσο δεν είχε κλάψει στη γέννα του όπως δήλωσε κατευχαριστημένη η μαμά του!!!! (για δυο ώρες συνεχόμενες)
    Έτσι εμείς πέρα από το τραγουδάκι με τα άσπρα μαλλιά, τους σοφούς και τα σχετικά (τρις περικαλώ, γιατί εγώ φυσάω να σβήσω όλα τα ντηλιντί) δεν είπαμε άλλα τραγουδάκια.
    Το γλυκό χάλι δεν τρωγότανε, άσε που από τη ζέστη είχε γίνει νιανιά οπότε τί να δοκιμάσω, σαν φρουτόκρεμα με γεύση cookies θα ήταν! Λίγο προσούτο μου έδωσε ο μπαμπάς αλλά ούτε κι αυτό με ενθουσίασε…. Οι μεγάλοι πάντως έτρωγαν τα πάντα – περίεργα γούστα έχουν….
    Ούτε τα μπαλόνια μου πήραν φεύγοντας γιατί τους κοιτούσα με μισό μάτι…. μάλλον φοβήθηκαν….
    Η μαμά κάτι έλεγε σήμερα το πρωί περί ευτυχίας του γονιού να γεννήσει ντάλα καλοκαίρι, αλλά δεν πολυκατάλαβα τί εννοεί…. Μέχρι πριν λίγες μέρες, γκρίνιαζε ότι κι εγώ όπως κι εκείνη δε θα ευχαριστηθώ πάρτυ για τα γενέθλιά μου, αφού όλοι λείπουν (βλέπεις όλοι μας είμαστε λιοντάρια, οπότε ξέρουμε)!!! Σήμερα, πάλι έλεγε τί καλά που το σπίτι μ’ένα γερό σφουγγάρισμα επανήλθε!
    Άβυσσος η ψυχή των μαμάδων….

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      -Κι όμως, φορυτόκρεμα με γεύση κούκις ακούγεται το όνειρο κάθε δίχρονου!
      -Αντί για προσούτο, δοκίμασε τσίχλα- κάνει και φούσκες.
      -Ιούλιος -δηλαδή τέλη Ιουλίου- και γενέθλια stinks!
      -Χρόνια πολλά φίλε!
      -Χρόνια πολλά μαμά του!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

