Χάιντι: απορίες

Απορίες που έχω συγκεντρώσει μετά από παρακολούθηση 2967 επεισοδίων χάιντης.

  • Γιατί εγώ δεν πίνω γάλα από την κατσίκα;
  • Γιατί εγώ δεν κοιμάμαι σε άχυρο;
  • Που είναι ο Μπουτς;
  • Θέλω να δω τις Άλπεις. Φαίνονται από την ταράτσα;
  • Γιατί η αδελφή μου δεν μένει μόνιμα στις Άλπεις;
  • Τι ράτσα είναι το δεσποινίς Ροντερμάιλερ;
  • Γιατί η Χάιντι γελάει συνέχεια;
  • Ποια είναι η Κλάρα και γιατί όλοι ασχολούνται με την ανατροφή της; Τι σημαίνει ανατροφή;
  • Γιατί εγώ δεν έχω μπει ποτέ σε άμαξα;
  • Γιατί δεν έχω κατοικίδιο σκυλί που να το λένε Ζόζεφ ή έστω κατσίκα που να τη λένε Ασπρούλα;
  • Χάιντι και Χάιντι Κλουμ να υποθέσω απλή συνωνυμία;
  • Πέτερ είναι ο Πέτρος στα χάιντικα;
  • Σε ποιο επεισόδιο εμφανίζεται η Ντόρα;
  • Γιατί δεν υπάρχει χάιντι παγουρίνο, χάιντι σαλιάρα, χάιντι πιάτο και χάιντι ποτήρι;
  • Τι είναι το γιουτούμπ;

Ευπρόσδεκτες και οι δικές σας απορίες.

11 thoughts on “Χάιντι: απορίες

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Να δω την αδερφή του όταν αρχίσει να βλέπει κι αυτός τα παιδικά που του αρέσουν! kathy by anthomeli

  2. Ο/Η samaki λέει:

    Έλα μεγάλε, να κι εγώ αυτά πάνω κάτω σκεφτόμουν και προβληματιζόμουν, γι’αυτό είπα να μην ασχοληθώ άλλο πια…. Βάζω τη Χάιντι μόνο στα Ιταλικά, δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα κι είμαστε όλοι ήσυχοι!!!!
    Βέβαια, η μαμά είχε τη φαεινή ιδέα να μου κοτσάρει το ίδιο επεισόδιο στα ελληνικά μετά…. αλλά πατάω ένα παρατεταμένο κλάμα και μ’αφήνει στην ησυχία μου με το άι-φον αγκαλιά να συνεχίζω τη βόλτα μου στο γιουτουμπ που έχει γίνει ο καλύτερός μου φίλος (μετά το άι-φον εννοείται!!!)

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Αν ξέρανε οι γονείς μας για ποιον πραγματικά αγοράζανε το άιφον/άιπαντ,
      θα το είχανε κάνει πολύ νωρίτερα… Τέτοια ηρεμιστική δράση, ούτε αταράξ!

      • Ο/Η Samantha Karra λέει:

        έτσι, έτσι…. της έχω μάθει και καινούρια πράγματα που δεν ήξερε, να φανταστείς…. Δε μου τ’αφήνει όμως όσο θά’θελα… αυτό το «φτάνει τόσο, φτάνει» έχει γίνει ο εφιάλτης μου μετά το «μα φάε λίγο βρε παιδί μου… δεν είναι δηλητήριο, χχχχχ είναι»!!!!
        (όπου χχχχχ ό,τι φαγητό μπορείς να φανταστείς, εκτός από τα αληθινά νόστιμα όπως πέτρες-έχουμε τα ίδια γούστα, ντε, sudocream, κρέμα σώματος, αντηλιακό, λίγο από παπούτσι, θαλασσινό νερό, βότσαλα, άμμο κλπ, κλπ… Αχ δε μας αφήνουν ήσυχους πια ρε φιλαράκι!)

  3. Ο/Η George λέει:

    Για ρεπόρτερ / ντετέκτιβ σε βλέπω μικρέ

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Η αλήθεια είναι πως έχω τόσες πολλές ερωτήσεις για οτιδήποτε που θα μπορούσα να περνάω ολόκληρη τη μέρα μου ρωτώντας. Και, ασφαλώς, αδιαφορώντας παντελώς για τις απαντήσεις.

  4. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά η Χάιντι ουδεμία σχέση έχει με την Ντόρα. Ούτε καν μακρινές ξαδέρφες δεν είναι!
    Χάιντι μπλουζάκι και παγουρίνο, μπορεί να είχε η μαμά σου όταν ήταν μικρή, ρώτησέ την!
    Το γάλα από κατσίκα το πιθανότερο είναι πως θα έφτυνες (στο πάτωμα, στα σεντόνια, στα μαλλιά της μαμάς…) .
    Για να μπεις σε άμαξα, πρέπει να έχεις κολοκύθα και νονά νεράιδα (ο.κ. αυτό είναι από άλλο παραμύθι).
    Η αδερφή σου μπορεί να μπει εσώκλειστη σε ένα ωραιότατο κολλέγιο στην Ελβετία (νταξ, δεν είναι ακριβώς Άλπεις……).
    Η δεσποινίς Ροντερμάιλερ είναι ίδια ράτσα με την Μέρκελ.
    Τι άλλο;;;;;; Εμείς οι μαμάδες πρέπει να δίνουμε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα των παιδιών.

    Είσαι πολύ περίεργος, το ξέρεις;;;;;

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Πια, κάτι μου λέει πως εσείς οι μαμάδες έχετε δει περισσότερα επεισόδια Χάιντι παρά Sex and the City. Και δεν μετανιώνετε.

  5. Ο/Η mirelen λέει:

    Τέλεια, κι εμείς Χαιντικές είμαστε!!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ναι, καλά, σας βλέπω να τρέχετε όλοι στο θέατρο της Ντόρας που έχει αρχίσει και οργώνει την ΕΛλάδα… Ας το παραδεχτούμε: δεν θα τη ξεπεράσουμε ποτέ.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

