Το «καλοκαιράκι»

Ντάξει, το βαρέθηκα. Όλο ζέστη, αέρας, ζέστη, αέρας, ερ κοντίσιον. Το αυτοκίνητο καίει, το κάθισμά μου καίει, το μεταλλικό της ζώνης καίει, η άμμος καίει, το νερό στο παγουρίνο καίει… Μην βγεις στο μπαλκόνι, έχει ζέστη. Μην κάθεσαι κοντά στο ερ κοντίσιον, θα κρυώσεις. Μην πάμε στις κούνιες πριν τις 8, έχει ήλιο… Κι όταν πέφτει ο ήλιος -αλήθεια πού βρίσκει και πέφτει- τι, πήγε 8; Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά για ύπνο… Περνάμε υπέροχα. Τουλάχιστον τον χειμώνα, φτιάχναμε και κανά χιονάνθρωπο, σπάγαμε λίγο τη μέρα, πέρναγε η ώρα.

11 thoughts on “Το «καλοκαιράκι»

  1. Ο/Η ainafets λέει:

    Μήπως είσαι λιγουλάκι γκρινιαρούλης ή είναι η ιδέα μου;
    χιχι!…τι ζώδιο είσαι; (θέλω και ωροσκόπο!)
    Φιλάκι δροσερό!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Να μη δούμε έναν άνθρωπο με προσωπικότητα και άποψη, αμέσως να τον βγάλουμε γκρινιάρη…
      Το ότι είμαι καρκίνος -η επιτομή του γκρινιάρη- φυσικά και είναι τελείως συμπτωματικό.
      Ο ωροσκόπος δεν πιάνει μετά τα 30;
      Και μετά από αυτή την έκρηξη κλισέ, πάω να μουτζουρώσω όποια επιφάνεια έχει μείνει ακόμα(;) καθαρή. Δεν υπάρχει; Καλά θα μουτζουρώσω τις ήδη μουτζουρωμένες.

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Τώρα δικαιώθηκααααααααααααααα!
        Ο άνδρας μου είναι καρκίνος… λέω κι εγώ…τι μου θυμίζει…τι μου θυμίζει; χαχα!
        (δεν ασχολούμαι με την αστρολογία…αλλά η «γκρινιούλα» βγάζει μάτι)…τώρα όπου νάναι έχουν γενέθλια και χρόνια πολλά σε όλα τα καρκινάκια…και καλή δύναμη στην οικογένεια τους! 😉

        Πάντα θα βρίσκουμε επιφάνειες να μουντζουρώνουμε…όρεξη νάχουμε!

        Φιλιά από τον Αλέξανδρο! 🙂

        • Ο/Η bebisthoughts λέει:

          Και όχι τίποτ’ άλλό έχω και αδελφή σκορπιό με σκορπιό.
          Αλλά ποιος ασχολείται με τα ζώδια…

      • Ο/Η mariax λέει:

        και επειδη ειμαι και γω καρκινος δεν θα ξαναπω κουβεντα.Εχεις δικιο σε οτι και αν πεις.

        • Ο/Η bebisthoughts λέει:

          Ε, πρώτα ρωτάμε το ζώδιο και μετά μιλάμε…
          Αυτά είναι από καιρό λυμένα (και ληγμένα).

  2. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    Α, να σου πω….. Αν σε αφήσουν στη ζέστη, θα …. ζεσταίνεσαι και …… θα γκρινιάζεις. Αν σε αφήσουν στο air condition θα κρυώσεις, θα αρρωστήσεις και θα γκρινιάζεις. Αν δεν πας στο πάρκο, θα γκρινιάζεις. Αν πας στο πάρκο, θα κουραστείς και θα γκρινιάζεις. Αν και παιδί του καλοκαιριού, καρκινάκι μου, νομίζω πως το καλοκαίρι δεν σου πάει καθόλου! Χειμώνας, κρύο και σκουφί και ξερό ψωμί! Μήπως να κάνεις αίτηση για μετακόμιση κάπου πιο …… κρύα ;;;;;;; Θα έχει και πιγουίνους για να παίζεις !!!!

  3. Ο/Η ainafets λέει:

    Δεν πάει να είναι η αδελφή σου σκορπιός με σκορπιό… δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς… όσο και να δαγκώσει ο σκορπιός τον κάβουρα-καρκίνο, αυτός δεν καταλαβαίνει τίποτα…μπορεί να γκρινιάζει ήσυχα… «Τάδε έφη»…η εσωτερική αστρολογία της γιαγιάς…γιατί από την άλλη δεν έχω ιδέα!!!
    Καλές βουτιές! 🙂

  4. Ο/Η ilias λέει:

    μπεμπακο μην ψαρωνεις , ετσι ειμαστε εμεις τα καρκινακια για αυτο και μας αγαπανε ολοι!!! αγαπησιαρικα παιδια , παιδι μου!!!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

