Διακοπές με παιδιά

Έφτασε επιτέλους η ώρα να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Ετοιμάσαμε όλοι μαζί μια λίστα με ερωτήσεις και αρχίσαμε τα τηλέφωνα…

  • Μπαμπάς: Έχει σήμα HD, για να βλέπουμε καθαρά Ολυμπιακούς, κάθε μέρα;
  • Αδελφή μου: Πιάνει νικελόντεον;
  • Μαμά: Κλειδώνει η τηλεόραση;
  • Εγώ: Έκτός από μίνι, έχει και μίκυ μπαρ;
  • Μαμά: Ποιες οι διαστάσεις διπλού κρεβατιού σε junior, deluxe και executive σουίτα; Και στο στάνταρντ δίκλινο;
  • Μπαμπάς: Έχει τράπεζα;
  • Αδελφή μου: Προβλέπεται έκπτωση για 5ο άτομο (διευκρίνιση: η Μαρία είναι κάτω των δύο);
  • Εγώ: Έχει νεροτσουλήθρα στο μπαλκόνι; Στο δωμάτιο;
  • Μπαμπάς: Έχει υπηρεσία φύλαξης παιδιών 8 ώρες το 24ωρο;
  • Μαμά: Έχει υπηρεσία φύλαξης οικογένειας (μπαμπάς-παιδί-παιδί) 16 ώρες το 24ωρο;
  • Εγώ: Έχει υπηρεσία φύλαξης αδελφής 24 ώρες το 24ωρο;
  • Μαμά: Μπορώ να κάνω κόμπο πακέτο όλες τις θεραπείες σπα σώματος, προσώπου και ποδιών που παρέχετε, όλων των ασιατικών τεχνικών μαζί, κάθε μέρα;
  • Μπαμπάς: Έχει νομισματοκοπείο;
  • Αδελφή μου: Επιτρέπεται το μπάνιο στην πισίνα για παπάκια;
  • Εγώ: Επιτρέπεται το μπάνιο στην πισίνα χωρίς μαγιό;
  • Μπαμπάς: Έχει θέα στη θάλασσα;
  • Αδελφή μου: Έχει θέα στην πισίνα;
  • Εγώ: Έχει θέα στα αυτοκίνητα;
  • Μαμά: Έχει θέα στη θέα;
  • Αδελφή μου, εγώ: Περιλαμβάνονται οι φακές στο μενού; Κάθε μέρα;/ Πίνεται το νερό της πισίνας;/ Φτύνεται το νερό της πισίνας;

Οι υπεύθυνοι κρατήσεων δείχνουν κατανόηση- απαντούν σε όλες τις ερωτήσεις μας με υπομονή. Μας καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις. Σχεδόν. Θα χρειαστεί να κουβαλήσουμε τις φακές απ’ το σπίτι.

8 thoughts on “Διακοπές με παιδιά

  1. Ο/Η Stelluna λέει:

    Αχ, έλεγα να γράψω ποστ απόψε, αλλά γέλασα τόσο με το δικό σου που δεν υπήρχε πια λόγος:)

  2. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    Ονειρεμένες διακοπές για όλους !

  3. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλές διακοπές για όλους…όσους αντέξουν!
    ΥΓ: Στη πισίνα δεν επιτρέπεται το πιπί…άντε να το εξηγήσεις σε 28 μηνών αγοράκι!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      1.Μην το λέτε -ο άνθρωπος κρύβει απίστευτα αποθέματα αντοχής.
      2.Μπορεί να τα κάνει, λοιπόν, έξω ακριβώς από την πισίνα. Πάντα σε κοινή θέα και πάντα πάνω στα κροκς κάποιου άλλου παιδιού.

  4. Ο/Η Samaki λέει:

    Αφού θα σας πάνε κ διακοπές φέτος… Μη μιλάς καθόλου αγαπητέ… Εμένα στο μπαλκόνι με τη φουσκωτή πισίνα με βλέπω!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

