Αν ήξερες τις νύχτες μου

Αυτό που λένε για τα διπλά κρεβάτια -διευκρινίζω όχι υπέρδιπλα- ότι χωράνε μόνο δύο άτομα, κατά προτίμηση ενήλικα, δεν ισχύει. Προτείνω το ακόλουθο πείραμα σε εφτά απλά βήματα και θα καταλάβετε:

  1. Βγάζετε τα κάγκελα της κούνιας και από το μικρό παιδί της οικογένειας. Στο μεγαλύτερο, το λάθος το έχετε κάνει ήδη.
  2. Πηγαίνετε δυο-τρεις φορές το κάθε παιδί στο κρεβάτι του, αμέσως μόλις έρθει στο δικό σας, διαφορετική ώρα το κάθε παιδί, διαφορετική ώρα την κάθε νύχτα.
  3. Μην κοιτάτε την ώρα. Σας κάμπτει το ηθικό.
  4. Αρκετά, σταματήστε τώρα! Χτυπάτε τα πόδια και τα κεφάλια των παιδιών σας σε πόρτες και γωνίες -κοιμάστε όρθιοι! Και μη τα πετάτε από ψηλά στο κρεβάτι- ξυπνάνε. Ξανά.
  5. Απολαύστε τώρα και οι τέσσερις έναν υπέροχο ύπνο, με καύσωνα, στο διπλό –διευκρινίζω όχι υπέρδιπλο- κρεβάτι σας με κλωτσιές, μπουνιές, κουτουλιές, μαλλιά στο στόμα, πάνες στο κεφάλι, πόδια στο μαξιλάρι, κεφάλια στις πατούσες σας, πιπίλες στα στόματά σας, κροταλίσματα δοντιών, πατούσες στα στόματα, ελεύθερες πτώσεις –δικές σας- στο πάτωμα και όταν ξυπνήσετε το πρωί, ευχηθείτε ότι όλο αυτό ήταν ένα όνειρο που δεν θα ξαναδείτε και την επόμενη νύχτα.
  6. Μια υπέροχη μέρα ξημερώνει. Αντιμετωπίστε την όπως-όπως.
  7. Βραδιάζει. Ξαναδείτε το ίδιο όνειρο. Με ελαφρές παραλλαγές σε ωράριο και συσχετισμούς…
18 thoughts on “Αν ήξερες τις νύχτες μου

  1. Ο/Η Maria Georgia λέει:

    Αγαπημένε μου μπέμπη…
    Είμαι η μαμά του Δημητράκη που είναι πάνω από τριών ετών και του Ραφαήλ που είναι 4 μηνών Κοιμάμαι (συνήθως σε ένα διπλό κρεββάτι με το μπαμπά τους, ή τουλάχιστον έτσι λέω, γιατί στην πραγματικότητα καταλήγω να κοιμάμαι στο σαλόνι με το μωρό για να χωρέσει ο μεγάλος με το μπαμπά του…
    Άρχισα να διαβάζω αναγνωρίζοντας μια ήδη γνώριμη εικόνα, Όταν έφτασα στο νούμερο 5 τα μάτια μου έκλαιγαν από τα γέλια. Όταν έφτασα στο νούμερο 7 μου είχε κοπεί η ανάσα από τα γέλια. Όταν τελικά συνήλθα είδα ότι ξύπνησα το μωρό από τα γέλια.
    Ευχαριστώ καλέ μου μπέμπη που αποδεικνύεις περίτρανα ότι η τέχνη του να είσαι μπέμπης δεν αντιγράφεται !!!!!!!!
    Ελπίζω να γελάω ακόμη όταν νυχτώσει και πρέπει να κοιμηθούμε κι εμείς….

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Μαμά του Δημητράκη και του Ραφαήλ, όσο και αν με κολακεύουν τα καλά σας λόγια, οφείλω να σας συμβουλέψω να μην με ξαναδιαβάσετε: ξυπνάς τη σήμερον ημέρα μωρό 4 μηνών και μάλιστα από… γέλια;;; Ούτε καν από τον θόρυβο της αντλίας θηλασμού, το πλύσιμο των 6 μπιμπερό για την αποστείρωση της ημέρας -5 κανονικά, το 1 εφεδρικό just in case-, τον παλιατζή που περνάει και σκοτώνεσαι να κλείσεις τα παράθυρα, το τηλέφωνο που ποιος-ξαναδυνάμωσε-την-έντασή-του και το κουδούνι που ποιος-χτυπάει-το-κουδούνι-σε-σπίτι-με-μωρό-τεσσάρων-μηνών;;;
      Με λίγα λόγια, απαγορεύεται να γελάτε εν ώρα ραφαηλικής ησυχίας.

  2. Ο/Η Dimitroulen λέει:

    Αυτά διαβάζουν οι «wanna be» γονείς και α) εγκαταλείπουν αυτό το μπλογκ, όσο κ αν το έχουν απολαύσει στο παρελθόν, β) εγκαταλείπουν κ την ιδέα της τεκνοποίησης δια παντώς!

  3. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    Τώρα που τα διαβάζω γελάω. Το βράδυ που θα τα περνάω όμως, θα κλαίω!!! Το πιθανότερο είναι πως θα εγκαταλείψω το διπλό (και όχι υπέρδιπλο) κρεββατάκι μου στους εισβολείς και θα πάω να απλώσω το πονεμένο μου κορμάκι στο κρεβάτι με τις πριγκήπισσες (ή τον spiderman). Μέχρι να το καταλάβει κάποιος από τους μικρούς πως …. το έχω σκάσει και έρθει να ξαπλώσει δίπλα μου (ή πάνω μου …). Αχ δεν ξέρω αν το προσέξατε, είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα ….

    Υ.Γ. Το κροτάλισμα των δοντιών είναι το χειρότερό μου. Ο μπαμπάς μας είναι πολύ αγχωμένος με τη δουλειά του τελευταία, και όλη νύχτα νομίζω πως θα με φάει ….

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Μα πάτε και παίρνετε κι εσείς κρεβάτια υπερπαραγωγές… Ποια μαμά ή μπαμπάς μπορεί να αντισταθεί σε κρεβάτι Πριγκίπισσες ή Σπάιντερμαν;
      Ενώ εμείς, μικροσκοπική ικέα λευκή κούνια με λίγη λάκα στα φινιρίσματα και πολύ μας πάει…

  4. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Γιατί δεν παίρνετε ένα υπέρδιπλο κρεββάτι να τελειώνετε;

  5. Ο/Η George λέει:

    Μήπως με τέσσερα μονά το λύναμε;

  6. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Τα κουνούπια φίλε Γιάννη να καταργήσουμε! Σαν βλογιοκομμένος είμαι. Φαγουρίζομαι παντού και νομίζω μου φταίει, που δεν ήπια πολύ χυμό πριν τον πετάξω στη γλάστρα τη ΔΙΚΗ μου στο μπαλκόνι.
    Α η γλάστρα μου είναι μεγάλη, γεμάτη χώμα και στεγνά κλαδιά! Να την αφήσετε ησυχη όλοι σας! Από τις άλλες που φροντίζει η μάνα μου, τις πράσινες, ορμάνε τα κουνούπια!
    Ποιον ύπνο? Από Σεπτέμβρη πάλι και βλέπουμε…

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Το ότι έχεις προσωπική γλάστρα στο μπαλκόνι ζηλεύω πάρα πολύ για να το σχολιάσω.
      Για τα κουνούπια τώρα, τα καταργούμε εμείς δεν τα καταργούμε, υπάρχει και το αουτάν και τα τύπου αουτάν -τώρα και σε επιθέματα. Και χύσε όσο χυμό θέλεις. Όσο για τον ύπνο; Εγώ τις 3-4 ωρίτσες μου κάθε βράδυ τις θέλω, να πω την αμαρτία μου… Μετά, σου κάνω παπάδες.

  7. Ο/Η Samaki λέει:

    Μπέμπη είσαι Θεόοοοος!!!! Τα ίδια κάνω κι εγώ στη μαμά! Έχω όμως την ασύλληπτη ευτυχία να είμαι ο πρώτος κ ο μόνος προς το παρόν!!!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Αν και εντάσσεσαι στην κατηγορία του ‘δεν θέλω να σε ξέρω’ και παραπέμπω εδώ, σε συγχωρώ, σου εύχομαι τα καλύτερα και σύντομα μ’ ένα αδελφάκι (χαχα)!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

