Δεν κλαίω

Κάποτε έκλαιγα με το παραμικρό. Έχω σταματήσει να το κάνω τόσο συχνά και φοβάμαι μήπως μου μείνει κουσούρι. Ακούω τα μωρά της γειτονιάς να κλαίνε και ζηλεύω την ευτυχία τους. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο τρόπο να ανεβάσεις τη διάθεσή σου… Θα πρέπει να μου επιβάλω καθημερινά, κυλιόμενα τέταρτα κλάματος για να μου ξαναφέρω τη χαμένη μου ψυχική ισορροπία. Όχι ότι δεν κλαίω, αλλά δεν ΚΛΑΙΩ με την καρδιά μου, ουσιαστικά, full time, απεγνωσμένα, χωρίς λόγο, χωρίς έλεος και χωρίς σύνορα.

Μεγαλώνω. Συμβιβάζομαι. Χάνω το κλάμα μου. What’s next; Να δεις που η ζωή θα τα φέρει να βγάλω και την πάνα…

8 thoughts on “Δεν κλαίω

  1. Ο/Η dear-little-diary λέει:

    Ρε συ μπέμπη είσαι θεούλης!!!

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Μπέμπη…έχεις ακούσει καμιά φορά να λένε «ενός κακού μύρια έπονται»; Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά:
    θα βγάλεις την πάνα,
    θα κόψεις το μπουκάλι,
    θα πλένεις τα δόντια,
    θα τρως με πιρούνι/κουτάλι,
    …να φανείς δυνατός!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Και το ενός μπέμπη, μύρια έπονται είναι επίσης γνωστό.
      Πάντως, πιστεύω ακράδαντα πως… ό,τι δεν σου κόβει την πιπίλα, σε κάνει πιο δυνατό.
      Όσο για το πλύσιμο των δοντιών; Αχ, πόσο βαριέμαααααααααααααιιιιιιιιιι

  3. Ο/Η Make Klamar λέει:

    Μπέμπη πάλι έγραψες!

  4. Ο/Η CrazyTourists λέει:

    Να δεις που μ’αυτά και μ’αυτά θα καταλήξεις να φτιάχνεις και ολόκληρες προτάσεις!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

