Παιδική παράσταση

Σε λίγες μέρες, η αδερφή μου θα παίξει σε παράσταση του παιδικού σταθμού. Δεν ξέρω αν η ηθοποιία είναι το φόρτε της. Θα το ανακαλύψουμε όλοι μαζί εκείνη τη μέρα. Δεν θέλω να χάσω αυτήν την παράσταση με τίποτα. Ιδίως αφού υπάρχει περίπτωση να μην γίνει. Βλέπετε, η αδελφή μου ντρέπεται μπροστά στον πολύ κόσμο. Μπορεί να δειλιάσει. Να θέλει να κατέβει από τη σκηνή. Να τινάξει όλη την παράσταση στον αέρα. Όταν αυτό συμβεί, πρέπει να είμαι εκεί, δίπλα της. Να μην την χάσω λεπτό από τα μάτια μου.

Είμαι σίγουρος πως θα είναι μια από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου.

3 thoughts on “Παιδική παράσταση

  1. Ο/Η Make Klamar λέει:

    Μπορεί – πού ξέρεις; – να είναι μπεμπάκο και μια από τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής ΤΗΣ! Να το έχει σκηνοθετήσει ήδη ως μεγαλύτερή σου και να σε περιμένει στη «γωνία» για να δει τις αντιδράσεις σου, μαζί με τις αντιδράσεις των άλλων. Άρα, μην το χάσεις με τίποτα, γιατί όλοι σας είναι πιθανόν θα βιώσετε ευτυχισμένες συγκινήσεις…

  2. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Follow-up:
    Έκανε την παράστασή της. Ήταν υπέροχη. Δεν έχασε βήμα. Και τι χάρη, τι νάζι! Ήμουν άδικος μαζί της… Θα πείσω όλη την οικογένεια ότι πρόκειται για μία γεννημένη θεατρίνα, θα θυμίσω στον μπαμπά τι κάνανε τις θεατρίνες τον προηγούμενο αιώνα και ίσως στα 18 της τη διώξουμε από το σπίτι…

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

