Ούτε κιχ

Απόλυτη ησυχία. Οι γονείς μου νιώθουν τόσο ευτυχισμένοι που ενώ στο πίσω, στο μπροστά και στο γύρω-γύρω μέρος του μυαλού τους ξέρουν πως είναι ανησυχητική, αφήνονται στη σιωπηλή μελωδία της και παρακαλούν να κρατήσει λίγο ακόμα… Μέγα λάθος! Θα έπρεπε να (με) ξέρουν καλύτερα! Γιατί τα τελευταία 5 λεπτά βρίσκομαι στο μπαλκόνι και

  • Έχω αδειάσει όλη σχεδόν τη γλάστρα από το χώμα της στο πάτωμα.
  • Το χώμα αυτό βρίσκεται πια στα μαλλιά μου, στα νύχια μου, στην πάνα μου, στις τσέπες μου, στο στόμα μου.
  • Έχω ανέβει στο τραπέζι του μπαλκονιού, αφού ανέβηκα στην καρέκλα και πειράζω κάτι χαζά φυτά που τα λένε κακτάκια. Δεν τσιμπάνε τόσο όσο μου έχουν απαγορεύσει να τα αγγίζω.
  • Έχω ανοίξει τη βρύση μετατρέποντας το πεσμένο χώμα σε λάσπη. Την  πατάω και πέφτω… Δεν πόνεσα. Είμαι καφέ.
  • Διπλώνομαι στο λάστιχο και πέφτω. Δεν πόνεσα. Το λάστιχο, μπορεί.
  • Τώρα θα κλάψω.
  • Όλα τα παραπάνω.

Συμπέρασμα: Ποτέ γονιός δεν είδε καλό από παρατεταμένη, απόλυτη ησυχία. Ή αλλιώς: αγαπητοί γονείς, όταν η σιωπή σας φαίνεται ύποπτη, είναι.

12 thoughts on “Ούτε κιχ

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συνήθως έτσι δουλεύουν τα «μαστόρια»…
    Αυτά τα αγκαθάκια να προσέχεις…next time!

  2. Ο/Η George λέει:

    Μπέμπη όταν μεγαλωσεις θα καταλάβεις ότι αυτο λέγεται αύξηση της εντροπίας.

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Πιθανές απαντήσεις:
      α)»Η εντροπία είναι η έννοια μέσω της οποίας μετράται η αταξία, της οποίας η μέγιστη τιμή αντικατοπτρίζει την πλήρη αποδιοργάνωση (ομογενοποίηση των πάντων) και ισοδυναμεί με την παύση της ζωής ή αλλιώς της εξέλιξης.» Η χρήσιμη πληροφορία της εβδομάδας…
      β)Ό,τι αυξάνει, καλό είναι.
      γ)Πάντως εγώ δεν εντρέπομαι.

  3. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα μπέμπη μου και καλό μήνα!
    Το καλύτερο από όλα είναι όταν κάνεις τη λάσπη με το νερό και το χώμα και φτιάχνεις αυτά τα πεντανόστιμα «κεφτεδάκια» με τα χεράκια σου.Αναρωτιέμαι γιατί μας φωνάζουν τόσο όταν μας βλέπουν να τα τρώμε… Χμμμ δεν έχουν άραγε εμπιστοσύνη στις μαγειρικές μας ικανότητες?

  4. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    «Είμαι καφέ». Η ατάκα της εβδομάδας !!!! Αχαχαχχαχαχαχ

    Σε αυτά τα 5 ΠΟΛΥ ύποπτα λεπτά ησυχίας, η κόρη μου ήρθε στο τσακίρ κέφι, ήπιε ένα μπουκάλι depon και μετά πήγαμε στο Παίδων για πλύση στομάχου και 24ωρη παρακολούθηση με ορό. Καλό εεεεε;;;;;; Πλέον, ο συναγερμός σπίτι μας, χτυπάει στο πρώτο λεπτό ησυχίας!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Τι να πω, λίγα περνάτε κι εσείς; Τα έχετε τα θεματάκια σας…
      Τελοσπάντων, αποφασίστε όμως: ας καταργήσουμε διά παντός την ησυχία, να τελειώνουμε!
      Αυτό με το τσακίρ κέφι και το depon: φαντάζομαι χωρίς παγάκια.

      • Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

        Σκέτο παιδί μου. Χωρίς παγάκια και ξεροσφύρι. Δηλαδή ο συνδυασμός ησυχία + δεν συμβαίνει τίποτα κακό, δεν παίζει ε ;;;;;;

  5. Ο/Η Make Klamar λέει:

    Το «Δεν πόνεσα» είναι σλόγκαν του κάθε μπέμπη, ότι κάνει κάτι ανάρμοστο και… συνήθως πέφτει!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

