Το ντύσιμο

Το ντύσιμο είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες. Οι γονείς μου, όμως, δεν φαίνεται να το απολαμβάνουν το ίδιο. Αναρωτιέμαι γιατί. Μήπως γιατί…

  • Για κάθε ρούχο που φοράω, τρέχω σφαίρα στο σαλόνι;
  • Για κάθε ρούχο που φοράω, βγάζω ένα ρούχο;
  • Το ντύσιμο λαμβάνει χώρα σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού και το μπαλκόνι;
  • Σέρνω τα ρούχα στο πάτωμα;
  • Γελάω σατανικά μετά από κάθε αποτυχημένη απόπειρα να μου βάλουν ένα ακόμα ρούχο;
  • Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν το ντύσιμο είναι κυνηγητό ή κρυφτό;
  • Ανεβαίνω μετά με τα παπούτσια στο κρεβάτι για επιστέγασμα;

Αν ισχύουν όλα αυτά, φαντάζομαι ότι τώρα έχουν κι έναν ακόμα λόγο να αγαπούν το καλοκαίρι…

12 thoughts on “Το ντύσιμο

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Take it easy. Όλα τα μωρά έχουν ένα θέμα με το ντύσιμο.
    Εμένα η βαφτιστήρα μου θέλει μάλλον να μας πει πως είναι γυμνίστρια. Τι εννοώ;; Με το που την γδύνεις είναι μια χαρά γελαστή και άνετη. Με το που πας να της αλλάξεις ρούχα σε κάνει να καταλαβαίνεις σε πόσα decibel εκτείνεται η τσιρίδα…. Σας καταλαβαίνω λοιπόν!!
    Υπομονή! Το καλοκαίρι απέχει ένα μήνα ακόμα 🙂

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Καταρχάς, να γνωρίσω τη βαφτιστήρα σου. Και την Decibel. Όσο για το καλοκαίρι; Μας χτυπάει τις πόρτες…

      • Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

        Αχά! Από μικροί τα κάνετε αυτά…
        Λοιπόν την Decibel την ξέρεις ήδη, είναι κομμάτι του εαυτού σου!!:P
        Όσο για την πριγκιπισσούλα μου, αν είσαι Ολυμπιακός και έχεις ένα ευπρεπές Ε9 πολύ ευχαρίστως να την γνωρίσεις και αυτή!!

        • Ο/Η bebisthoughts λέει:

          Τι να το κάνεις το Ε9 όταν είσαι καλό παιδί και Ολυμπιακός; Στο όμορφος δεν στέκομαι γιατί είναι υποκειμενικό και εγώ είμαι αντικειμενικά όμορφος.

  2. Ο/Η melita λέει:

    Θα συμφωνήσω και εγώ με την Μαρίνα. Τα περισσότερα μωράκια νιώθουν πιο άνετα χωρίς ρουχαλάκια που νιώθουν ότι τα περιορίζουν .Και είναι λογικό ότι όταν νιώσουν ότι ασφυκτιούν ή τα πιέζουν να ακούγονται μέχρι το διπλανό οικοδομικό τετράγωνο.
    Καλησπέρα μπέμπη μου.

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Αλλά όχι ότι με περιορίζει ένα ρούχο- ενας τοίχος, μία πόρτα, μπορεί. Κι αυτό, με επιφύλαξη.

  3. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    καλημέρα μπέμπη…
    Καλά κάνεις και τους ταλαιπωρείς μωρέ…αλλιώς η ζωή δε θα είχε πλάκα… 😉

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Και εδώ που τα λέμε σιγά την ταλαιπωρία- εκεί που θα έκαναν 5 λεπτά να με ντύσουν κάνουν 35′.
      Τι καλύτερο έχουν να κάνουν το 30λεπτο που μεσολαβεί; Προφανώς τίποτα.

  4. Ο/Η Kathy by anthomeli λέει:

    teleio!
    Kathy by anthomeli

  5. Ο/Η Make Klamar λέει:

    είσαι καλοκαιρινός τυπάκος μωρέ

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Μπα μην το λες… Προτιμώ να νυχτώνει΄από τις 5, να έχω εβδομάδα παρά εβδομάδα ίωση, να μην χοράω στο καρεκλάκι λόγω μπουφάν, να είμαι κλεισμένος σε 4 τοίχους, να βλέπω τη θάλασσα με κυάλια, να αποφασίζω κάθε μέρα αν ο ουρανός είναι πιο γκρι από την προηγούμενη… Δεν με λες και καλοκαιρινό.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

