Διάλογος

Παίρνω το βιβλίο της Ντόρας, τη δείχνω, μετά δείχνω την τηλεόραση, λέω γκογκό κρατώντας το κοντρόλ στα χέρια κι εννοώ «θέλω να δω Ντόρα». Αυτές είναι οι απαντήσεις της μαμάς, που βλέπει κάτι άλλο στην τηλεόραση:

  • -Η Ντόρα κοιμάται.
  • -Η Ντόρα κάνει νάνι.
  • -Η Ντόρα θα ξυπνήσει μετά.
  • -Η Ντό-ρα κάνει νάνι, νά-νι.
  • -Η Ντόρα είναι κουρασμένη.
  • -Η Ντόρα είναι άρρωστη.
  • -Η Ντόρα είναι στο νοσοκομείο.
  • -Η Ν-τ-ό-ρ-α κάνει ν-ά-ν-ι.
  • -Φέρε μου το κοντρόλ να στη βάλω.

Μπορείτε, φαντάζομαι, να μαντέψετε τι γινόταν στα ενδιάμεσα…

23 thoughts on “Διάλογος

  1. Ο/Η Vicky Spathi λέει:

    xaxaxa!!! Εμάς όλα αυτά τα κάνει ο Μίκυ!!! Μα να έχουμε το ίδιο ρεπερτόριο ύπνου!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Για Μίκυ, απευθυνθείτε στην κολλημένη αδελφή μου (3 5/12)… Το μόνο σίγουρο είναι πως σχεδόν πάντα κάπου ένας Μίκυ, μία Ντόρα, ένας Σφουγκαράκης, ένας Στηβ, ένας Ντιέγκο, ένας Νέμο κοιμούνται: τι στο καλό, ναρκοληψία έχουν;

  2. Ο/Η Eleni Karantzi λέει:

    Τι ήθελες δηλαδή; Να βγει η Ντόρα στην τηλεόραση με τις πιτζάμες; Η μαμά σου απλά της έδινε χρόνο να ετοιμαστεί.

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Θα μπορούσε να ρίξει μια ρομπ ντε σαμπρ απάνω της ή τον Μπουτς- το ίδιο κάνει. Η μαμά ήθελε να κερδίσει χρόνο- μα καλά τόσο σημαντικό ήταν αυτό που έλεγε ο Χυτήρης;;;;;;;;

  3. χαχαχαχαχα τι κρίμα να είσαι τόσο μωρό και να μη μπορείς να γίνεις ο καλύτερός μου φίλος γιατί όταν θα μεγαλώσεις προφανώς θα κάνεις παρέα με το γιο μου κι εγώ θα ψάχνω λεφτά να κάνω υαλουρονικά και μπότοξ

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Μέχρι τότε, τα μπότοξ και τα υαλουρονικά θα γράφονται από τον ΕΟΠΥΥ. Αλλά, κι αν όχι, ‘κρεμαστείτε’ ελεύθερα πάνω μας…

  4. Ο/Η Dimitroulen λέει:

    Μαύρο κλάμα, για να δεις μια ψωρο-Ντόρα! Έλεος!

  5. Ο/Η xristin λέει:

    Για την Ντόρα τόσος ντόρος;
    Τς!τς!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Είναι και ο Μπένυ κι η Ίσα και ο Τίκο και η Βάλερι, ασφαλώς και ο Μπουτς, την αλεπού δεν είμαι σίγουρος αν τη μισώ η τη λατρεύω, και τελοσπάντων κάτω τα χέρια από τη Ντόρα!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλά σου λέει η μα-μά…η Ντό-λα (μη μου πεις πως λες το ρ!) είναι χά-λια!!!
    κάνε λίγο υπομονή ακόμα…σε λίγο θα μπορείς ΜΟΝΟΣ να αναλάβεις δράση!
    Μουτς…Αλέξανδος (4 ετών!!!)

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Το ρο φυσικά δεν το λέω, όπως όλα σχεδόν τα σύμφωνα του ελληνικού αλφάβητου. Ε, βέβαια, εσύ την έχεις ξεπεράσει την Ντόρα- φαντάζομαι πως τη βρίσκεις με ταινίες της πίξαρ από το βιντεοκλάμπ… Θυμήσου, όμως, απλώς θυμήσου…

  7. Ο/Η Daeira mommy λέει:

    Χαχαχαχαχα!!! Πάλι καλά που θέλει να δει Ντόρα και όχι Power Rangers ή τίποτα περίεργα γιαπωνέζικα κινούμενα σχέδια με όπλα που βγάζουν φωτιές και άλματα ninja. Σε καλό δρόμο είσαστε. Ο μπέμπης είναι ήρεμο παιδάκι 🙂

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Εγώ τους το λέω ότι είμαι ήρεμος αλλά κανείς δεν με πιστεύει…΄Ισως φταίει που προχθές έπεσα με χαρά -και φόρα- με το κεφάλι στη μαμά μου και της άνοιξα το χείλος- αστεία πράγματα! Υπάρχει πραγματικά καλύτερος τρόπος να εκφράζεις τη χαρά σου αν όχι με κουτουλιές;;;

  8. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    H Ντόρα είναι χαζή !!!! Η Κάντυ – Κάντυ ήταν σαφώς καλύτερη, αλλά εσύ τότε δεν υπήρχες ούτε σαν ιδέα !!!!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Γι’ αυτό περιμένατε όλες στη ζωή σας έναν Άντονι -που δεν τον βρήκατε και ποτέ! Ενώ με τη Ντόρα άντε να ονειρεύεσαι έναν Μπουτς- που όσο να κάνει, γεμάτος ο τόπος…

  9. Ο/Η Make Klamar λέει:

    Διαφημίσεις

  10. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Η Νόρα ξετρέλαινε την μεγάλη μου αλλά ακόμα την βλέπει μαζί και με τον αδερφό της! Πόση ντόρα ακόμη θεε μου
    kathy by anthomeli

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Τόση όση, ξανά και ξανά… Λίγο πριν το επόμενο στάδιο που θα είναι η Τόλμη και Γοητεία- κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ!

  11. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Ντόρα,Ντόρα..γιατί δεν το αφήνετε το παιδί;;
    Εξάλλου δε θέλει τη Μπακογιάννη..
    Βλέπε καμάρι μου…

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Βγαίνει η Ντόρα και σε Μπακογιάννη και μου το κρατάνε κρυφό;;;
      Ώρα είναι να μάθω ότι βγαίνει και ο Μπουτς σε Τσίπρα…

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

