Βραδινός «ύπνος»

Οι γονείς μου σπάνε το κεφάλι τους να καταλάβουν αν ο λόγος που ξυπνάω τα τελευταία βράδια και κλαίω είναι α) επειδή βγάζω δόντια (που βγάζω) β) επειδή με καίει το σύγκαμα (ισχύει) ή γ) επειδή έχω ωτίτιδα (σωστό). Λες και δεν φτάνει απλά και μόνο ότι θέλω να πάω στο κρεβάτι τους…

Αναρωτιέμαι, επίσης: αν πας στο Παίδων επειδή κουτσαίνεις (καλά, πότε και πού χτύπησε το παιδί;) και βγαίνεις με διάγνωση ωτίτιδας, αυτό δεν σε κάνει τουλάχιστον αλλοπρόσαλλο; Και το παίρνω ως κομπλιμέντο.

6 thoughts on “Βραδινός «ύπνος»

  1. Σε καταλαβαίνω..ο ύπνος στο μεγάλο κρεβάτι είναι αλλιώς..καλύτερος!

  2. Ο/Η melita λέει:

    Χμμμ, κοιμάσαι υπέροχα στο κρεβάτι της μαμάς και του μπαμπά .Ειδικά όταν η μαμά σε παίρνει αγκαλίτσα και σε σκεπάζει για να μην της κρυώσεις …(άσχετα αν η μαμά δεν κοιμάται σχεδόν όλο το βράδυ ).
    Καλησπέρα μπέμπη μου.

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Πρώρα παίζουμε το παιχνίδι ‘Στις πόσες κλωτσιές εγκαταλείπει το κρεβάτι για το καναπέ ο μπαμπάς’.
      Μετά, ανακαλύπτω πόσα τραγούδια μπορώ να πω μέχρι να σπάσω τα νεύρα της μαμάς και να μου βάλει όλες τις πιπίλες στο στόμα…
      Μετά, αν δεν με πονάει το αυτί, αν δεν με ενοχλούν τα δόντια μου, αν δεν με ξύνει το σύγκαμα, αν δεν προσπαθώ να πατήσω το πόδι στο κρεβάτι για να δω αν κουτσαίνω
      μπορεί να κοιμηθώ.

  3. Ο/Η Kelly Kigitzi λέει:

    Μπεμπάκο πέρνα για κερασοβραβειάκι από το Ανθομελάκι και άσε τα κλάμματα! Ωρα για γέλια!χιχι! Φιλιά

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο κορίτσια… Το αφιερώνω στη μαμά μου και στο μπαμπά μου και τους υπόσχομαι ότι θα μείνω πάντα ο ίδιος ό,τι κι αν γίνει- χαρά που θα κάνουν γι’ αυτό!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

