Όπερ μπέμπη δείξε

Πρώτα μας αναγκάζετε να μιλήσουμε και μετά μας λέτε πως σημασία δεν έχουν τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Λες αύριο ‘Σ’ αγαπώ!’; ‘Να μου το δείξεις’, σου λέει… Ε, λοιπόν, αυτό κάνω! Θέλω τυρί, δείχνω ψυγείο. Θέλω δημητριακά, δείχνω ντουλάπι. Ή μάλλον, παίρνω μόνος μου το μπολ από το συρτάρι και κρατώντας το, δείχνω ντουλάπι. Θέλω άλλαγμα, δείχνω ποπό. Θέλω τηλεόραση; Την ανοίγω μόνος μου. Θέλω βόλτα, δείχνω πόρτα, μπουφάν και παπούτσια- η σειρά τυχαία. Θέλω αγκαλιά, σηκώνω τα χέρια. Και στο κάτω-κάτω αν το να μιλάς με τα χέρια δεν είναι ομιλία, γιατί δεν στέλνουμε και τους τροχονόμους για λογοθεραπεία;

4 thoughts on “Όπερ μπέμπη δείξε

  1. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Εγώ τελευταία έμαθα να ουπίζω γιατί όπου παίζω γίνεται αμός…όταν έκανα χαμό χωρίς λόγια η μαμά γινόταν έξαλλη. Τώρα που της το λέω μόνος μου, μου χαμογελάει και μου ρουφάει τα μάγουλα…μπλιααααχ!

  2. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Μπέμπη πέστα με τον αυθεντικό δικό σου τρόπο, αρκεί να μην κάνεις τη μαμά να ψάχνεται! Π.χ. αν βήχεις να το καταλαβαίνει η μαμά ότι κάτι δε μάσησες καλά, και όχι να βήχεις για να σε προσέχουν… γιατί τότε Όπερ Μπέμπη βήξε! (άντε και latin… Quod Bebat (erat) Demostratum, QBD όπως QED… αν βγεις θεωρητική κατεύθυνση)

  3. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    «Δεν καταλαβαίνω γρι από όσα λες, αλλά θα υπερασπιστώ και με το τίμημα της πιπίλας μου ακόμα το δικαίωμα σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις…» Μπεμπολτέρος

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

