Το ερωτηματολόγιο του Μπέμπη, Part 2

  1. Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου; Η φλυαρία μου.
  2. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο; Με τον Γκάντι Μπερ.
  3. Πότε έκλαψες για τελευταία φορά και γιατί; Τώρα. Έτσι.
  4. Η εικόνα σου για την απόλυτη ευτυχία; Γυμνές πατούσες σε κρύο πάτωμα.
  5. Ποιο τραγούδι σφυρίζεις στο ντους; Το «Ο Γιάννης ο φονιάς».
  6. Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία σου; Βγάζω στους άλλους τον καλύτερο εαυτό τους. Πάντα.
  7. Ποιο ελάττωμά σου απεχθάνεσαι; Τις φωνές τους.
  8. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό. Καταστροφής. Δημιουργικής, πάντα.
  9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μότο (2): «Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσει η αδελφή σου.»
6 thoughts on “Το ερωτηματολόγιο του Μπέμπη, Part 2

  1. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Έφερα κι εγώ τα κουβαδάκια μου φίλε και παίζω!
    1. Η γκρίνια μου. Το ξεσήκωσα από τη μάνα μου, γιατί είδα πως αποδίδει! Κάθε μέρα η επικράτεια μου μεγαλώνει ενώ της μαμάς λιγοστεύει! Αυτό για να καταλάβεις ποιος τελικά βάζει όρια…
    2. Με τον Buzz της Ασίζης.
    3. Πριν λίγο γιατί έφαγα χώμα από τη γλάστρα και το έφτυσα στον καναπέ…τώρα είμαι τιμωρία στο δωμάτιό μου και υποτίθεται πως κοιμάμαι!
    4. Γλώσσα έξω χέρια μέσα στο στόμα χωμένα μέχρι τον αγκώνα! Παράδεισος!
    5. Μπανάκι μανάκι.
    6. Δεν έχω ανάγκη κανέναν, είμαι ελεύθερος!
    7. Που δε μπορώ χωρίς τη μαμά μου και που μπορώ χωρίς το μπαμπά μου.
    8. Λεξηπλασίας! Επινοώ λέξεις και τους κάνω να αναρωτιούνται μα τι να εννοεί με το πετανινε όταν δείχνω τη λάμπα.
    9. Να φύγω να πάω πού, να μείνω να ρημάξω τι?

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      1. Σταθερή αξία, δοκιμασμένη από γενιές και γενιές πάνω σε τεντωμένα νεύρα.
      3. Τι, δεν το καταπίνεις;
      4. Αυτό με τα χέρια μέχρι τον αγκώνα στο στόμα δεν το χα σκεφτεί- νόμιζα πως χωράνε μόνο οι πατούσες μέχρι τα γόνατα…
      6. Είμαστε, αλήθεια;
      8. Το ‘πετάνινε’ είναι εξαιρετικά κοντά στο ‘λάμπα’. Έχει σχεδόν τις ίδιες συλλαβές και ένα άλφα- δεν το βλέπουν; Πρέπει δηλαδή να το πεις ‘λάμπα’ για να καταλάβουν;
      9. Δεν ζω. Ρημάζω.

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    χαχαχαχαχαχα με το 9 πέθανα στο γέλιο!

  3. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Αυτό περί συνωμοσίας του σύμπαντος έγραψε! Μπέμπη έχεις σκεφτεί πώς θα ήταν να στα κάνει και ο γιος σου μεθαύριο αυτά που καταμαρτυρείς; Ε; Το ‘χεις; Να σου πω εγώ μπανάκι μανάκι τότες

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

