Το μπάνιο

Θέλω να κάνω μπάνιο. Χωρίς να βραχώ. Χωρίς να βγάλω τα ρούχα. Χωρίς να μπω στη μπανιέρα. Στη μπανιέρα, 10’ μετά: Κάνω μπάνιο. Γύρω μου παπάκια και πολύχρωμα ποτηράκια που μπαίνουν το ένα μέσα στο άλλο. Γεμίζω το κόκκινο και πίνω νερό. Έχει αλλιώτικη γεύση. Ωραία. 15’ μετά: Με είδανε. Φωνάζουν, θέλουν να τους δώσω; Μου παίρνουν τα ποτήρια. Η μαμά μου φέρνει νερό από την κουζίνα. Δεν θέλω νερό απ’ την κουζίνα! Θέλω να πιω το νερό αυτής της μπανιέρας, σε αυτά τα ποτήρια! 20’ μετά: Με ξεβγάζουν με ένα χαλασμένο τηλέφωνο που δεν χτυπάει ποτέ. Μου βάζουν σαμπουάν χωρίς δάκρυα- κλαίω χωρίς αύριο. Στο σαλόνι, 30’ μετά: Καθαρός πια, κυλιέμαι στο πάτωμα.

7 thoughts on “Το μπάνιο

  1. Ο/Η ΜΑΜΑ - ΜΑΡΙΑ λέει:

    Έτσι είναι, Ο άντρας ο σωστός, πρώτα κάνει μπάνιο και μετά κυλιέται στα πατώματα !!!

  2. Ο/Η Έλενα λέει:

    Εμένα κάνουν ΑΜΑΝ να με βάλουν …και μετά ΑΜΑΝ για να με βγάλουν!
    Λες να είμαι διχασμένη προσωπικότητα;Εκείνοι πάντως χρειάζονται -σίγουρα-ηρεμιστικά μετά από κάθε δικό μου μπάνιο!
    Μήπως έτσι βγήκε η έκφραση «χαλαρωτικό μπάνιο/ντους;»

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Διχασμένη προσωπικότητα… Μην ακούω βλακείες! Κάθε μωρό που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να κάνει θόρυβο όταν μπαίνει και θόρυβο όταν βγαίνει απ’ το μπάνιο- αλλιώς δεν είναι μωρό, είναι νούφαρο! Πάντως κι οι γονείς σου ας κόψουν λιγάκι τον Κανάκη- αφού βλέπουν, τους κάνει κακό…

  3. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Φιλαράκι στο έχω ξαναπεί! Πολύ σε πάω!
    Μα είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο!
    Είσαι να κάνουμε σχηματισμό και να κατέβουμε στις εκλογές! Καιρός να υποεκπροσωπεύσουμε τα νήπια και στη Βουλή! Θα κάνουμε αναθεώρηση συντάγματος και θα συντάξουμε νόμους δικούς μας! Άρθρο πρώτο το νερό είναι πάνω από όλα και πίνεται!
    Επιτέλους ας πει κάποιος τα πράματα με το όνομά τους!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Άρθρο δεύτερο: Να γίνει η Βουλή παιδότοπος.
      Άρθρο τρίτο: Να καταργηθούν τα όρια ηλικίας.
      Άρθρο τέταρτο: Να καταργηθεί ο Πάγκαλος.

  4. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Μπέμπης που καθαρός στο πάτωμα κυλάει, δεν χορταριάζει! Keep rolling Bebis!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

