Το ερωτηματολόγιο του Μπέμπη, part 1

  1. Πώς σε λένε; Όσο φαίνομαι!
  2. Πόσων χρονών είσαι; «Ποτέ μην εμπιστεύεσαι μπέμπη που μπορεί να σου αποκαλύψει την ηλικία του, γιατί μπορεί να σου αποκαλύψει τα πάντα!»
  3. Έχεις αδέλφια; Έχω μία αδελφή κι αυτό βγαίνει… στα σπρωξίματα που κάνουμε ο ένας στον άλλο- μερικές φορές και στις αγκαλιές.
  4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; Το φαγητό αλλοιώνει τη γεύση.
  5. Τι σε ξυπνάει κάθε μέρα; Η σκέψη ότι δεν χρειάζεται να μιλήσω.
  6. Τι εκτιμάς σ’ έναν φίλο; Το να μπορούμε να παίζουμε μαζί, μόνος του στο διπλανό δωμάτιο.
  7. Ποια αρετή εκτιμάς περισσότερο σ’ έναν άνδρα; Το ύψος του.
  8. Και σε μία γυναίκα; Την αγκαλιά της.
  9. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος; Η ηλεκτρική σκούπα, ακόμα.
  10. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μότο; ‘Δεν έχει σημασία πόσες φορές θα πέσεις, αλλά πόσες φορές θα σε σηκώσουν…’
11 thoughts on “Το ερωτηματολόγιο του Μπέμπη, part 1

  1. Ο/Η sisyfina λέει:

    είσαι τρελό μωρό ρε μπέμπη 🙂

  2. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Ουάου του know us better post!
    Γουστάρω τρελά! Και…παίζω!
    1. Τιτίτα είναι τ’ όνομα μου, μου το διάλεξε η μαμπά μου!
    2. Τι είναι χρονών? Αυτό που ανάβει πάνω στην τούρτα και αν το σβήσω θα μου φέρει τα φτερά που ζήτησα για να πετάξω ψηλά σαν τον Μπαζζζ?
    3. Έχω το φίλο μου το Γιάννη ηλεκτρονικό αδέρφι τη Χρίστίνα και τη Μαρία πνευματικά αδέρφια και τον Κεκέρη της κυρίας Ζωής σαν αδερφό…
    4. Όλα είναι πατάτες!
    5. Η μάνα μου! Την κλωτσάω να πέσει από το κρεββάτ αλλά είναι τόσο χοντρή που είναι αδύνατο! Μέχρι να ξημερώσει έχω κάνει τετρακέφαλους στις γάμπες και τα νεύρα μου κρόσσια!
    6. Την εχεμύθεια! Που μπορώ να του κουσκουσεύω τη μάνα μου και δε θα με καρφώνει και να γίνεται αυτός ο γιος που πάντα ήθελε!
    7. Τα μαλλιά του! Ο μπαμπάς που δεν έχει δεν κάνει πιστολάκι
    8. Τα μαλλιά της! Η μαμά που έχει κάνει πιστολάκι!
    9. Η σελίδα της μαμάς. Καμιά φορά νομίζω πως την έχει περισσότερο παιδί από εμένα και ο διάδρομος γυμναστικής αν δεν είμαι εγώ επάνω!
    10. «Ζω για να θηλάζω ή θηλάζω για να ζω» Τώρα τελευταία έχω πολύ μπερδευτεί! Ποιο από τα δυο να κάνω μότο λες?
    Γεια σου φιλαράκι μου! Ωραία παίξαμε και σήμερα!

  3. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Φίλε Τιτίτα, πολύ σε χάρηκα με τις απαντήσεις σου. Για το υπαρξιακό δίλημμα που θέτεις, τι να σου πω ρε φίλε, εγώ δεν έχω αποφασίσει αν προτιμώ τα μιράντα ή τα πτι μπερ…
    Όσο για το 4, ένσταση: όλα είναι πατάτες, εκτός απ’ τις πραγματικές- που είναι κίνημα!

  4. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Ξύπνησα για να σου πω πως γέλασα με το αντι4!Καληνύχτα φίλε!

  5. Ο/Η Samantha Karra λέει:

    Γεια σου φιλάρα… ξες σ’αγαπώ και γιατί έχεις το όνομα του μπαμπά μου!
    Το λοιπό:
    1. Πώς σε λένε; οι άλλοι Γιώργο… εγώ με λέω νινί
    2. Πόσων χρονών είσαι; ξέρω ‘γω όσο μου λένε… μου είπαν χθες, αλλά το ξέχασα!
    3. Έχεις αδέλφια; τί’ν’τούτο; η μαμά λέει ότι θα μου κάνει, αλλά δεν ξέρω… Είναι καλό; θα μ’αρέσει; ή να της πω να κάτσει στ’αυγά της; Δε σας βλέπω κ πολύ ενθουσιασμένους με τον Τιτίτα…
    4.Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; το νερό….
    5. Τι σε ξυπνάει κάθε μέρα; Η σκέψη ότι θα μου βάλουν λαλά.
    6. Τι εκτιμάς σ’ έναν φίλο; ότι είναι μαλακός κ τον κάνω «καλό-καλό»…
    7. Ποια αρετή εκτιμάς περισσότερο σ’ έναν άνδρα; Το 3G κινητό του
    8. Και σε μία γυναίκα; Τα μεμέ της… κ το 3G κινητό της…
    9. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος; Ο μεσημεράς… μανούλα μου!
    10. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μότο; τί είναι μότο… φοβάμαι κ τα μηχανάκια (λίγο…)

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Η σκέψη ότι θα μας βάλουν λαλά -όπως αντιλαμβάνεται το λαλά του ο καθένας- μας ξυπνάει όλους φιλαράκο… Και, έτσι, για την ιστορία, ο μεσημεράς έρχεται και το βράδυ;

      • Ο/Η Samantha Karra λέει:

        Ο μεσημεράς έρχεται όλες τις ώρες… Ήταν κατασκεύασμα της προηγούμενης γενιάς και υπήρχε ανάλογος τυπάς για όλες τις ώρες: πρωινάς, μεσημεράς, βραδυνάς…. Η μαμά όμως οικειοποιήθηκε μόνο το μεσημερά… Τουλάχιστον προς το παρόν! Ευτυχώς να λες, γιατί πώς θα μπορούσα να τα βάλω μ’όλους αυτούς !!!

  6. Ο/Η shareyourlikes λέει:

    Μπέμπη γέλασα πολύ με το 10!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

