Οι τρεις τους

Είμαι πολύ θυμωμένος. Πήρε το αυτί μου ότι οι υπόλοιποι της οικογένειας έκλεισαν εισιτήρια για την Ντενεκεδούπολη κι ότι εμένα θα μ’ αφήσουν με τον παππού και τη γιαγιά. Να εξηγηθώ. Στο σπίτι των παππούδων περνάω υπέροχα. Επίσης, μισώ το θέατρο! Φακίνου, Μπέκετ, Σεφερλής ή Κατσικονούρης μου είναι αδιάφορο. Badminton, Δελφινάριο ή Εθνικό, το ίδιο… Εννοείται ότι δεν μπορώ να καθίσω πάνω από 45’’ σε μία καρέκλα χωρίς να κατεβώ και πάνω από 15’’ χωρίς να ζητήσω κάτι- να μου βγάλουν παπούτσια, κάλτσες, να πιω από το νερό της διπλανής κυρίας, να χύσω την κόκα κόλα του παιδιού που κάθεται πίσω μου και του παιδιού που κάθεται πίσω από αυτό. Οι ντενεκέδες δεν μου φαίνονται σε τίποτα χαριτωμένοι και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει η ιστορία τους. Μόλις κλείνουν πόρτες και φώτα, νιώθω κλειστοφοβία. Αλλά, να, μωρέ, για τους άλλους λέω… πώς τους πάει η καρδιά να μ’ αφήσουν πίσω;

16 thoughts on “Οι τρεις τους

  1. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Φίλε Γιάννη,
    ήρθα να σου συμπαρασταθώ τούτη τη δύσκολη ώρα της εγκατάλειψης και να σου πως πως εγώ ο Τιτίτας, θα είμαι εδώ φίλε να σου κρατάω παρέα με όλο μου τον εξοπλισμό από κουμπιά ποντίκια και μπίζες! Θα βάλουμε το Τόυ και θα το δούμε παρέα τρώγοντας σταφίδες δαμάσκηνα και κασεράκι, μακυά από τον καναπέ! Οχι οντά γιατί θα πονέσουν τα μάτια μας!
    Άστους να πάνε στους τενεκέδες! Τέτοια τυρόγαλα που είναι τους τενεκέδες θα εκτιμήσουν, όχι το ποιοτικό dvd!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ήμουν σίγουρος ότι θα καταλάβαινες! ΄Ολα καλά, μέσα για το τόι (μπορώ να παρακολουθήσω μόνο 3′ από οποιοδήποτε παιδικό, βέβαια- έχω ένα ένα θέμα συγκέντρωσης…), ντάξει και με το κασέρι (θα προτιμούσα γκούντα). Για τις σταφίδες και τα δαμάσκηνα αναρωτιέμαι… Η Πετρουλάκη είμαστε;

      • Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

        Την Πετρουλάκη δεν την ξέρω φίλε αλλά Κρητικιά ακούγεται! Μη μου μιλάς για Κρήτη μου θυμίζεις τη μάνα μου! Αυτή η γυναίκα όλο κάτι κρητικά λαούτα με βάζει και ακούω και ευτυχώς που κόψαμε το αλεύρι γιατί ο ντάκος είχε φυτρώσει στο στομάχι μου! Παντού τον έβαζε! Μέχρι και στο νερό!
        Τι να κάνω ότι έχει το ντουλάπι τρώω! Τα δαμάσκηνα λέει έχουν αντιοξειδωτικά και οι σταφίδες μου δίνουν καλή ενέργεια για να πετάω πάνιω την μπάλια! Τι να πω! Πάντως το φωτιστικό που παλεύω να σπάσω τόσο καιρό δεν το έχω καταφέρει! Επομένως φέρε και το κολατσιό σου σε διπλή μερίδα γιατί εδω θα πεις το ψωμί ψωμάκι και έλα να σπάσουμε το τως που κρέμεται από το ταβάνι!

        • Ο/Η bebisthoughts λέει:

          Θα φέρω διπλή μερίδα μιράντα-ολικής, για ξεκάρφωμα. Σ’αφήνω τώρα, πάω να φάω κάτι αντιοξειδωτικά χνούδια απ’ το χαλί.

  2. Ο/Η Μαμά Μαρία λέει:

    A, μη στεναχωριέσαι. Μπορείς πάντα να σκάσεις στο κλάμα πριν φυγουν, να εξαφανίσεις τα κλειδιά του αυτοκινήτου, να πατήσεις όοοοολα τα κουμπιά στο σπίτι και να τραβήξεις τα μαλλιά της αδεφής σου. Για τη μαμά βέβαια, η μεγαλύτερη τιμωρία θα είναι, όταν γυρίσουν να μην της δώσεις καθόλου μα καθόλου σημασία. Ούτε χαρουλες, ούτε φιλάκια, ούτε αγκαλίτσες.

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ρε παιδιά, να οργανωθούμε λίγο… να κάνουμε μια εκδίκηση της προκοπής!
      Θα το ακολουθήσω πιστά και θα σου πω λεπτομέρειες…

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Εγώ πάλι γιατί θα έκανα πάρτυ, άν έφευγαν όλοι (μπαμπάς-μαμά) κ όοοολες (αδερφές) κ με άφηναν μόνο μου (ουάου!!) με τον παππού κ τη γιαγιά;! Άσε φιλαράκι,ησυχία δε βρίσκω…η μια με προκαλεί παίζοντας ήσυχα-ήσυχα, η άλλη όλο απασχολεί τη μαμά «πινάει το μπεμπάκι, κάνε υπομονή που είσαι μεγάλος» κ τι να της πω ..ότι δεν είμαι;;;;πως να αντικρούσω τέτοιο επιχείρημα; οπότε ‘επιτρέπω’ στη μεγαλύτερη να με προκαλέσει..να υπάρχει ενδιαφέρον βρε αδερφέ μέσα στο σπίτι!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Τώρα, εσύ που έχεις μπλέξει και με δύο αδελφές, τι να πω, είσαι, αλήθεια, δύσκολη περίπτωση… Αυτό που θα μπορούσα να πω, έτσι, με μια πρώτη σκέψη, είναι να πας με τα νερά τους και να δρας υπογείως… Με μία δεύτερη, το βράδυ να ξυπνάς και να τους ζωγραφίζεις τα μουστάκια του Νταλί στη μούρη και στις πατούσες. Με μία τρίτη, βαθύτερη, ν’ αλλάξεις σπίτι. Και χώρα.

  4. Ο/Η Samantha Karra λέει:

    Φίλε μου είσαι πολύ τυχερός που θα σε αφήσουν στην ησυχία σου!!!
    Εμένα η μαμά μου δε βλέπει την ώρα να μεγαλώσω για να με σέρνει… Ωχ, τί έχω να τραβήξω!!!
    Προς το παρόν τη βγάζω με «μπου» (μτφ. τα στοιχεία της μπλου) και πολύ λαλά!!! Ακόμα κι όταν παραμιλάω, λέει, στον ύπνο μου, λαλά ζητάω (αλλά εγώ δεν το πιστεύω… συκοφαντίες!)
    Ακούω από Χ»δακι, Θεοδωράκη, Λοΐζο, Ξαρχάκο μέχρι Τσιτσάνη κ Βαμβακάρη… Χθες ανακάλυψα το Μητροπάνο και έριξα μερικές στροφές με τη «Ρόζα»…
    Λατρεύω το Μadgreekz, και ο μόνος λόγος που δε μου αρέσει στις γιαγιές είναι γιατί δεν έχουν λαλά!!!
    Φαΐ δεν τρώω κ ούτε ξέρω τί είναι αυτά τα κασέρια, γκούντα και ντάκος που λέτε… Λίγο «μουνιά» τρώω στο τσακίρ κέφι, (μτφ. φρυγανιά), κι αν με πιέσουν και λίγο, ρίχνω έναν εμετούλι που τον έχω όπως εσύ το κλάμα!!! Ε, τότε κλαίει η μαμά μου που καθαρίζει για 3η συνεχόμενη φορά το χαλί…
    Αυτά!
    Α, εγώ τη λάμπα την έσπασα κ πολύ το ευχαριστήθηκα… η μαμά φώναζε κάτι για 200 ευρώ, αλλά δεν το κατάλαβα καλά γιατί ήταν πριν 3 μήνες και δεν καταλάβαινα και πολλά τότε… χμμ! Αν σπάσω κ την άλλη του σετ, ίσως το καταλάβω τώρα…

  5. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Εννοείται πως κι εμένα ο εμετούλης είναι κολλητός μου- αυτή είναι μια πτυχή της προσωπικότητάς μου που την είχα αφήσει κρυφή, αλλά εδώ που φτάσαμε δεν σηκώνει ντροπές… Νομίζουν ότι τα στομάχια μας χωράνε Βόσπορους και πίεσε από δω, πίεσε από εκεί, γίνεται το μέσα… έξω! Η αδερφή μου είναι huge φαν του Στιβ και της Μπλου- για μένα είναι πολύ δύσκολο, χίλιες φορές το ‘Είναι Στιγμές’. Όσο για τη λάμπα που έσπασες; Καλύτερα, γιατί, μεταξύ μας, τα σετ είναι so last year…

  6. Ο/Η shareyourlikes λέει:

    Mπέμπη μου έχεις και τα δίκια σου. Γιατί… το άλλο; Έχω πρόσκληση για τη μαμά σου σε ένα παιχνίδι. Της λέω tag tag κι εκείνη πρέπει να έρθει να με διαβάσει για να μάθει περισσότερα. Δε βγάζεις παιδί μου άκρη μαζί μας. Εσύ είσαι η φίρμα, στη μαμά θα πάρουμε συνέντευξη 😛
    http://shareyourlikes.wordpress.com/2012/03/13/tag-tag-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD/

  7. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Για τη φουκαριάρα την παράσταση ρε Μπέμπης πέστα!

  8. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Αυτό δεν είναι παράσταση! Αυτό είναι ράφι σουπερμάρκετ…

  9. Ο/Η melina λέει:

    και τελικά; πώς περασες μπέμπη; πώς πέρασαν οι άλλοι; φαντάζομαι χάλια μακριά σου!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Εννοείται ότι τους έλειψα. Εννοείται ότι δεν μου έλειψαν. Ακόμα περισσότερο αυτό που με πειράζει είναι την απουσία τους πως πάω να συνηθίσω. Και πως τραγουδάω Κατσιμιχαίους.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

