Καινούρια φίλη

Θέλω να πιάσω τη βροχή απ’ το χέρι. Θέλω να τη φέρω μέσα στο σπίτι μου. Θα της δώσω νερό, χυμό και αυγό. Η βροχή κρυώνει. Θα της δώσω μια ομπρέλα για να μην βρέχεται. Έλα μέσα βροχή να παίξουμε. Θα σου δώσω όλα μου τα παιχνίδια, θα μπούμε μέσα στη μεγάλη κούτα, θα τα βγάλουμε όλα έξω και θα ξεκολλήσουμε τα αυτοκόλλητα απ’ τον τοίχο. Κι όταν το βράδυ φύγεις για το σπίτι σου, θα σου δώσω ένα μεγάλο κατακόκκινο φιλί στο μάγουλο- χωρίς σάλια, για να μη βραχείς. Είσαι φίλη μου λιγάκι;

15 thoughts on “Καινούρια φίλη

  1. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    Τι ρομαντικό μωρό …. !!!!

  2. Ο/Η Ardoul λέει:

    Μπέμπη, είσαι πραγματικός λογοτέχνης! Όλο ευαισθησία, φαντασία και ποίηση!
    Με συγκίνησες με το κείμενό σου!

  3. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Φίλε Γιάννη η Βροχή την πάνα την έβγαλε ή ακόμα βρέχεται? Η μαμα μου συνέχεια για τη Χριστίνα μου μιλάει, που πια δε βρέχεται και χρησιμοποιεί γιογιο και έχει ένα στη γωνιά και μου λέει αμα θελω να κάνω ότι κάνει η Χριστίνα…εγω πάλι δεν συμπαθώ τη Χριστίνα καθόλου! Εσένα φαίνεται να σου αρέσει η Βροχή! Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Γιατί τόση άρνηση με τη Χριστίνα; Φαίνεται καλή περίπτωση. Πέντε πάνες λιγότερες την ημέρα δεν είναι να το περνάς στο ντούκου…

  4. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Τι γλυκός που είσαι όταν θες!

  5. Ο/Η Dimitroulen λέει:

    Αν ήμουν η βροχή, με το «είσαι φίλη μου λιγάκι;», θα εξατμιζόμουν!

  6. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Κι εγώ, το μεσημέρι που θα ανοίγαμε τον απορροφητήρα για να φάω, θα σε μάζευα ή θα σ’ έκανα εισπνοή-καλύτερο είναι το οτριβίν;

  7. Ο/Η Litsa λέει:

    Μα τι ρομαντικό κι ευαίσθητο αντράκι είσαι εσύ; Ή μήπως είναι καμουφλάζ;; Γιατί έχω κι εγώ δύο τέτοια αντράκια…

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Είμαι πολύ ευαίσθητος. Πολύ ρομαντικός. Ιδίως την ώρα που ξυπνάω το βράδυ, τους ξυπνάω όλους και μετά ξανακοιμάμαι. Είναι εκείνη την ώρα που σφύζω από ευαισθησία και ρομαντισμό. Αλλά στοιχηματίζω ότι ξέρεις…

  8. Ο/Η shareyourlikes λέει:

    Αχ μπεμπάκο μου, είσαι ποιητης εσύ! Αν δεν ήμουν ε ν τ ε λ ώ ς βέβαιη ότι γράφεις εσύ, θα έλεγα ότι είναι λόγια γυναίκας αυτά 😛

  9. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Για να είμαι ειλικρινής, ε ν τ ε λ ώ ς βέβαιος ότι γράφω εγώ δεν είμαι ούτε κι εγώ- αλλά ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

