Αντίο πιπίλα

Τις φορές που κλαίω, φωνάζω, πετάω κάτω τα παιχνίδια, αλλάζω κανάλια ή κλείνω την τηλεόραση, κατεβάζω τα βιβλία από τη βιβλιοθήκη, αναποδογυρίζω τα μπολ με τα δημητριακά και το γάλα στο χαλί ή βάφω με μαρκαδόρο τη γλώσσα μου, η μαμά αναζητά σαν τρελή μία πιπίλα, ψάχνει κάτω από μαξιλάρια και χαλιά, σε συρτάρια, στις τσέπες της ή στο ψυγείο κι όταν την βρίσκει μου τη βάζει γρήγορα στο στόμα και την κρατά εκεί με το χέρι της, ανακουφισμένη και γαλήνια. Αυτό που με προβληματίζει τώρα λοιπόν που ήρθε η ώρα να κόψω κι εγώ την πιπίλα είναι ποιος το λέει στη μαμά μου…

7 thoughts on “Αντίο πιπίλα

  1. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Φιλαράκι μου, εμένα η μάνα μου τις πιπίλες τις έχει πρόχειρες πάντα γιατί τις φοράει! Έχει δύο και αυτή τις φωνάζει μεμέ, ενώ εγώ άμα τις ψάχνω φωνάζω τατο! Εγώ ψάχνω τις τατό μου πριν κοιμηθώ ή όταν ξυπνάω και η μάνα μου με κυνηγάει με τις μεμε της, κάθε φορά που ορεξάτος αδειάζω όλα τα συρτάρια με τις πετσέτες και τα εσώρουχα, τρέχω γυμνός και βρεγμένος μέσα στο σπίτι μετά το μπάνιο, όταν προσφέρω στο Γούντυ που κάθεται στην οθόνη του υπολογιστή την μπανάνα μου ή του κάνω στράικ, όταν μιλάω με τον καθρέστη στο δωμάτιο της μαμάς και μου κάνω στραικ και γενικά όποτε με βλέπει να διασκεδάζω! Λέει έχεις υπερένταση, μήπως θες μεμε? Φίλε μου οι γυναίκες είναι πολύ ακατανόητα πλάσματα, το έχεις επισημάνει κι εσύ στο παρελθόν πολύ εύστοχα!…Γυναίκες…

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Αυτό λέω κι εγώ, άντε τώρα να τους τις κόψεις… Ίσως να πιάσει το κόλπο με τη νεράιδα που τις παίρνει. Στη θέση τους μπορούμε να αφήσουμε πούδρα ή κονσίλερ-θα το δοκιμάσω, αν και δεν ορκίζομαι ότι θα δουλέψει. Πάντως, νομίζω ήρθε η ώρα να τους πούμε όλη την αλήθεια και για τον Άγιο Βασίλη. Θα πονέσει αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν μπορεί θα το ξεπεράσουν.

  2. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    No comments !!!!! Μόνο γελάω…..

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Κατάλαβα. Κι εσύ κολλημένη με την πιπίλα… Για σένα η νεράιδα μπορεί να κάνει και κάτι καλύτερο. Μπορεί να φτάσει μέχρι και la prairie και shiseido!

      • Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

        Ω ναι παρακαλώ πολύ την αγαπητή νεράϊδα να μου φέρει μια κρέμα για τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, γιατί είμαι μια πολύ κουρασμένη μαμά …..

  3. Ο/Η Maria kai Nikolas λέει:

    πάρα πολύ καλό… βασικά κάπως έτσι είναι. Ποιος το λέει στην μαμά. Γιατί εγώ σαν μαμά ειδικεύομαι στο να ξεθάβω πιπίλες. Ποιος σου είπε μικρέ Νικόλα ότι θα την κόψεις?
    μια καινούργια φίλη
    Μαρία

  4. Ο/Η bebisthoughts λέει:

    Κάπου θα υπάρχει ΚΑΜΑΠΠ (Κλινική Απεξάρτησης Μαμάδων Από Πιπίλες Παιδιών) Να σας στείλουμε! Μέχρι τότε, θα ανεχτώ λίγο καουτσούκ ακόμα στο στόμα… Χάρηκα Μαρία και Νικόλα!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

