Όχι άλλο παιδότοπο

Καταλαβαίνω όλους όσους μισούν τους παιδότοπους. Όταν μπαίνεις σε έναν τέτοιο χώρο σχεδόν ακούς από τα μεγάφωνα: «Απαγορεύεται η είσοδος σε όποιον δεν έχει, δεν σκοπεύει ή δεν έχει έστω και μία φορά σκεφτεί να κάνει παιδιά». Καμιά φορά νομίζω πως η συγκέντρωση ανά τετραγωνικό μέτρο γονέα- παιδιού στον παιδότοπο αγγίζει τη συγκέντρωση της Κίνας σε Κινέζο.  Αν ερχόταν τουλάχιστον μια καμηλοπάρδαλη, ένας πυροσβέστης, η Χιονάτη ή η Τάμτα…  Ας το παραδεχτούμε: το πρόβλημα με τους παιδότοπους είναι ότι πρέπει να ανέχεσαι τα παιδιά, τους γονείς τους και κανέναν άλλον.

5 thoughts on “Όχι άλλο παιδότοπο

  1. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    Εγώ, σαν μαμά θέλω να απαγορεύσω την είσοδο σε όσους γονείς καπνίζουν μέσα στους παιδότοπους, και σε όσους αμολάνε τα θηριάκια τους και τα ξαναθυμούνται την ώρα που φεύγουν… Είπαμε κυρία μου, παιδότοπος είναι, αλλά δεν μπορείς να αφήνεις το 8 χρονο να αλωνίζει και να παίρνει αμπάριζα τα 3 χρονα!!!

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Συμφωνώ. Αλλά εγώ θέλω να απαγορεύσω την είσοδο στους παιδότοπους σε εμένα.

      • Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

        Αααα είναι πολύ απλό ! Ζήτησε από τη μαμά σου να μην σε ξαναπάει! Εγώ τα ζουζούνια μου, τα πηγαίνω μόνο αν μας καλέσουν σε κάποιο πάρτι. Διαφορετικά, προτιμούμε κάποιο πάρκο ή σπίτι φίλου, ή να έρθουν φίλοι στο σπίτι μας.

  2. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    είναι ταυτόχρονα και παιδότοποι… και γονιότοποι

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

