Γυναίκες…

Η αδελφή μου είναι τρελή. Σήμερα το πρωί έβαλε τη μάνα μου να της βγάλει τα ρούχα που μόλις της είχε φορέσει για να της τα ξαναφορέσει ο μπαμπάς. Μετά, όταν η μαμά της έδωσε ένα φιλί, της είπε να το πάρει γρήγορα πίσω και το τράβηξε από το μάγουλό της για να της το δώσει πίσω με το χέρι της.  

Εγώ, αν ήθελα να μου φορέσει τα ρούχα κάποιος άλλος, θα πέταγα απλώς κάτω το κοντρόλ (όχι στο χαλί, στα πλακάκια). Αν ακόμα δεν ήθελα κάποιος να με φιλήσει, θα πέταγα κάτω το ήδη σπασμένο και κολλημένο με σελοτέιπ κοντρόλ. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, απλώς θα πέταγα κάτω το κοντρόλ…

9 thoughts on “Γυναίκες…

  1. Ο/Η George λέει:

    Μπέμπη μου φαίνεται θα σε τρελάνει αυτή η τρόικα στο σπίτι..

  2. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Μπέμπη, ασε την αδερφή σου να κάνει τα δικά της…. παιχνίδια. Έχεις το δικό σου στυλ εσύ! Με αυτό προχώρα… 120 ενωμένοι μάστορες τηλεκοντρόλ σε περιμένουν ανυπόμονα…

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    χαχαχαχα αφασία ο μικρός!

  4. Ο/Η Kathy λέει:

    Καλό! Ειδικά αυτό με την τρελή αδερφή!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

