Αυπνίες

Την τελευταία ώρα ανοιγοκλείνω τίς πόρτες. Ανοίγω την πόρτα του διαδρόμου, κλείνω την πόρτα του διαδρόμου, ανοίγω την πόρτα του δωματίου, κλείνω την πόρτα του δωματίου για να ξανανοίξω την πόρτα του δωματίου, να ξανακλείσω την πόρτα του δωματίου, να ξαναανοίξω την πόρτα του διαδρόμου και να ξανακλείσω την πόρτα του διαδρόμου. Αυτό, την τελευταία ώρα. Με τον ίδιο ρυθμό. Το ίδιο πάντα πάθος. Με αμείωτη ένταση. Χωρίς έλεος.

Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους υποφέρουν από αυπνίες.

10 thoughts on “Αυπνίες

  1. Ο/Η Mike Klamar λέει:

    Μπέμπη, προχώρα, ανοιγόκλεισέ τα όλα! Τουλάχιστον την τελευταία ώρα.

  2. Ο/Η Dimitroulen λέει:

    Πορτομανία – αυπνία, ταιριάζουν του απολύτου!

  3. Ο/Η Kwlogiagiaka λέει:

    Αγαπητέ μπέμπη γεια σου! Διάβασα όλο σου το μπλογκ και χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνωρίζω γιατί είσαι φοβερό άτομο αν και φαίνεσαι μέγας βασανιστής και τύραννος. Παρόλα αυτά εγώ σε συμπαθώ πάρα πολύ και εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις γιατί μου αρέσει πάρα πολύ όπως τα λες. Σε φιλώ πολύ και μην τους βασανίζεις και πολύ εκεί μέσα αν και κάτι μου λέει πως τους αρέσει. Φιλιά σε όλους σας, καλά μεγαλώματα 🙂

  4. Ο/Η μελίνα λέει:

    εγώ μετά τα γενέθλιά μου είμαι άλλος άνθρωπος. Mπουσουλάω σαν τρελή πέρα δώθε με αμείωτη ένταση, αλλά σε ζηλεύω γιατί πόρτες δεν φτάνω. παίζω κρυφτό κάθε μέρα με τη μαμά και το μπαμπά και προσπαθώ να ανέβω στο έπιπλο της τηλεόρασης. Η παιδίατρος μου είπε ότι δεν κάνει! Και πέφτω προς τα πίσω στα μαλακά και γελάω! α! και τρώω ό,τι μου δίνει η μαμά μου, η παιδίατρος μου ανησυχεί!

  5. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    Ανοιγοκλείνεις τις πόρτες εδώ και μια ώρα και ακόμα δεν νύσταξες;;; Α πα πα !!!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

