Άρρωστος

Τα κατάφερα. Αρρώστησα κι εγώ, που θα πει:

  • βραδινός ύπνος στο διπλό με τη μαμά (οκ!) και τον μπαμπά στο καναπέ (super!)
  • επίσημη αφαγία
  • ξεκάλτσωτος για 5 ολόκληρα λεπτά
  • bonus χρόνο αγκαλιάς
  • την αδελφή μου σε δεύτερο πλάνο
  • τύψεις γονιών που μου φωνάζουν επειδή έχυσα τον καφέ ή οτιδήποτε αν χύνεται
  • full time παιδικά- αν μου άρεσαν
  • extra πάτημα κουμπιών φούρνου μικροκυμάτων και συμβατικού φούρνου μαζί
  • απεριόριστο χρόνο αποενοχοποιημένης γκρίνιας
  • πιπίλα, πιπίλα, πιπίλα

Θα ήθελα τόσο πολύ να πω στους γονείς μου να μην στεναχωριούνται που είμαι άρρωστος- που αλλού θα βρω όμως δωρεάν κλόουν σε πρωινή, λαϊκή απογευματινή και διανυκτερεύουσα βάρδια; Και, μάλιστα, στον χώρο μου;

2 thoughts on “Άρρωστος

  1. Ο/Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ λέει:

    Περαστικά σου αρκουδάκι !!!! A ! Να σου πω …. Σε παρακαλώ, μην φτύνεις το σιρόπι στις καθαρές σου πιτζάμες μόλις σε κάνει μπάνιο η μαμά !!!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

