Ξύπναγα πρωί, χαράματα

Μόλις ξύπνησα. Θέλω να κλάψω. Κλαίω. Κανείς δεν συγκινείται. Θα κλάψω πιο δυνατά. Κάποιος φωνάζει το όνομά μου. Χαμηλώνω την ένταση για να ακούσω. Η μαμά ήταν «μπέμπη, νάνι» λέει- σ’ αυτό το σπίτι μιλάνε ακόμα μωρουδίστικα! Αν στα επόμενα πέντε δευτερόλεπτα δεν έχει έρθει κανείς να με πάρει από αυτή την κούνια, θα κάνω το κόλπο με το βραχνιασμένο κλάμα. Ωραία, ξύπνησα και την αδελφή μου. Πάμε όλοι μαζί: «Θέλω τη μαμά μουυυυυυυυ»η αδελφή μου, βραχνιασμένο κλάμα εγώ. Δεν περνάει λεπτό χωρίς να υπενθυμίζουμε στους γονείς μας πόσο τυχεροί είναι που μας έκαναν.

4 thoughts on “Ξύπναγα πρωί, χαράματα

  1. Ο/Η Allu Fun Marx λέει:

    Μπέμπη γερά, με τσαμπουκά.
    Μπέμπη γερά, πάρ’ τους τα μυαλά.
    🙂

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Το ήξερα ότι έχω εκεί έξω ανθρώπους -ή ιδέες- που με νιώθουν. Αν δεν έκλαιγα ήδη από μίρλα, θα έκλαιγα σχεδόν από συγκίνηση… Φιλιά!

  2. Ο/Η zina λέει:

    Μπέμπη γειά…Με λένε μωρό, είμαι 3 μηνών και τα βράδυα δεν κοιμάμαι!!!Ξυπνάω τη μαμά, τον αδερφό και τον μπαμπά και κάνουμε βόλτες όλοι μαζί στο σπίτι..περνάμε τέλεια!!.Θέλεις να γίνουμε φίλοι;

    • Ο/Η bebisthoughts λέει:

      Ακούγεται πραγματικά υπέροχο! Μην ανησυχείς, με τον καιρό θα κοιμάσαι ακόμα λιγότερο… Όσο για το να γίνουμε φίλοι; Το ρωτάς, με τόσα κοινά ενδιαφέροντα;

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

